Browse by Scientific subject

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: M | P | R | І | В | Г | К | М | П | Р
Number of items: 108.

M

- Moroz, I. V. (2019) Features of The Design of Content of School Historical Education in the Dimension of Modern Social Challenges In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2019: інтернаціоналізація та інтеграція в освіті в умовах глобалізації: матеріали ІІІ Міжнародної наук.-практ. конференції (Київ, 30 травня 2019 р.) ТзОВ Трек-ЛТД, м. Київ, Україна – м. Дрогобич, Україна, pp. 130-131.

- Moroz, I. V. (2019) Features of The Design of Content of School Historical Education in the Dimension of Modern Social Challenges In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2019: інтернаціоналізація та інтеграція в освіті в умовах глобалізації: матеріали ІІІ Міжнародної наук.-практ. конференції Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 130-131. ISBN 978-617-7263-79-0

- Moroz, P.V. (2019) Methodological Basis of the Textbook “World History. History of Ukraine (integrated course)” for 6 School Year of General Secondary Education In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2019: інтернаціоналізація та інтеграція в освіті в умовах глобалізації: матеріали ІІІ Міжнародної наук.-практ. конференції (Київ, 30 травня 2019 р.) ТзОВ Трек-ЛТД, м. Київ, Україна - м. Дрогобич, Україна, pp. 132-133.

- Moroz, P.V. (2019) Methodological Basis of the Textbook “World History. History of Ukraine (integrated course)” for 6 School Year of General Secondary Education In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2019: інтернаціоналізація та інтеграція в освіті в умовах глобалізації: матеріали ІІІ Міжнародної наук.-практ. конференції Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 132-133. ISBN 978-617-7263-79-0

- Moroz, P.V. and Moroz, I. V. (2019) Research competence of the student in the history teaching system in high school In: Proceedings of the 1st International Symposium on Intellectual Economics, Management and Education, September 20, 2019. Vilnius Gediminas Technical University Vilnius Gediminas Technical University, м. Вільнюс, Литва, pp. 232-234. ISBN 978-619-00-1036-4

- Moroz, P.V. and Moroz, I. V. (2019) Implementation of the competence approach in the process of designing practicum “The History of Ukraine in Sources” Педагогічна освіта: теорія і практика, 2 (27). pp. 72-77. ISSN 2309-9763

P

- Pometun, O.l. and Remekh, T.O. (2019) Requirements for the design of school textbooks in civil education In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р., К. Педагічна думка, м. Київ, Україна, pp. 101-102. ISBN 978-966-644-469-4

R

- Remekh, T.O. (2019) Role of targeting in competence-oriented pupils’ education In: Proceedings of the XI International Conference of European Academy of Sciences & Research EASR, c. Bonn, Germany, p. 63. ISBN 9798615606588

- Remekh, T.O. (2019) Civil education in ukrainian school: development and prospects In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2019: інтернаціоналізація та інтеграція в освіті в умовах глобалізації: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 30 травня 2019 р.) Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна – м. Дрогобич, Україна, pp. 152-153. ISBN 978-617-7263-79-0

І

Інститут педагогіки, НАПН України (2019) Competent Oriented Learning: Challenges and Perspectives: Proceedings of the First Ukrainian All-Ukrainian Scientific and Practical Internet Conference "Competent Oriented Learning: Challenges and Prospects", Kyiv, September 30, 2019 (Scientific Electroni Педагогічна думка, м. Київ, Україна. ISBN 978-966-644-508-0

Інститут педагогіки, НАПН України (2019) Competent Oriented Learning: Challenges and Perspectives: Proceedings of the 1st All-Ukrainian Scientific and Practical Internet Conference "Competent Oriented Learning: Challenges and Prospects", Kyiv, September 30, 2019 (Scientific Electronic Edition) Педагогічна думка, м. Київ, Україна. ISBN 978-966-644-512-7

Інститут педагогіки, НАПН України (2019) Competent Oriented Learning: Challenges and Perspectives: Proceedings of the Second All-Ukrainian Scientific and Practical Internet Conference "Competent Oriented Learning: Challenges and Prospects", Kyiv, March 05, 2020 (scientific electronic edition) Педагогічна думка, м. Київ, Україна. ISBN 978-966-644-532-5

Інститут педагогіки, НАПН України, Сумський державний педагогічний університет, імені А. С. Макаренка, Національний педагогічний університет, імені М.П. Драгоманова, Полтавський національний педагогічний університет, імені В. Г. Короленка, Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти, у Сумській області and Інформаційно-методичний центр управління освіти і науки, Сумської міської ради (2019) Topical Issues of Methods of Teaching Social and Humanities in the Conditions of Modern School Development: Collection of Abstracts of the VI All-Ukrainian Scientific and Practical Conference, Sumy, March 28-29, 2019 (electronic edition) Педагогічна думка, м. Київ, Україна. ISBN 978-966-644-504-2

В

- Власов, Віталій Сергійович (2019) Using written sources in history lessons as a means of developing the cognitive skills of high school students In: Актуальні питання методики викладання суспільних та гуманітарних дисциплін в умовах розбудови сучасної школи: збірник тез VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 6-7. ISBN 978-966-644-504-2

- Власов, Віталій Сергійович (2019) The task of comparing phenomena and processes in the content of modern history textbooks for students of lyceum In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р. Педагічна думка, м. Київ, Україна, p. 27. ISBN 978-966-644-469-4

- Власов, Віталій Сергійович (2019) The role and place of discussion issues in history lessons In: Практична філософія і Нова українська школа: збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 16 травня 2019 р.) НАПН України, Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 37-39. ISBN 978-966-644-492-5

Г

- Гупан, Нестор Миколайович (2019) Intensification of the teaching of tenth graders by means of a textbook on the history of Ukraine In: Актуальні питання методики викладання суспільних та гуманітарних дисциплін в умовах розбудови сучасної школи: збірник тез VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, Суми, 28-29 березня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 7-10. ISBN 978-966-644-504-2

- Гупан, Нестор Миколайович (2019) The Internet as an important component of the subject education environment in history teaching In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез І Всеукраїнської науково практичної інтернет конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 30 вересня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 42-45. ISBN 978-966-644-508-0

- Гупан, Нестор Миколайович (2019) Professional historical and pedagogical competence of student-teachers: essence and structure In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 05 березня 2020 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 73-75. ISBN 978-966-644-532-5

- Гупан, Нестор Миколайович (2019) Didactic requirements for a history textbook in the context of developing critical thinking as a cross-cutting learner In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2019 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 129-130.

- Гупан, Нестор Миколайович (2019) The Internet as an important component subject education environment in history teaching In: Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи : збірник матеріалів П`ятої Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 10–11 жовтня 2019 року) ВПЦ «Візаві», м. Умань, Україна, pp. 65-68.

- Гупан, Нестор Миколайович (2019) Source base as a component of educational history research In: Форми репрезентації джерел з історії освіти (до 20-річчя Державної науковопедагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського) : зб. матеріалів Всеукр. наук.- практ. семінару, 15 трав. 2019 р. Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського, м. Київ, Україна, pp. 10-11.

- Гупан, Нестор Миколайович (2019) Features of the construction and methodological apparatus of the new textbook on the history of Ukraine for grade 10 In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи, м. Київ, 30 вересня 2019 р., м. Київ, Україна.

- Гупан, Нестор Миколайович and Пометун, Олена Іванівна (2019) New professional role of the teacher as a factor in the innovative development of democratic education IІ Всеукраїнська науково-практична конференція з он-лайн трансляцією "Формування громадянської культури в новій українській школі: традиційні та інноваційні практики" (6-7 червня 2019 р., Суми ). pp. 176-181.

К

- Кришмарел, В. Ю. (2019) Philosophy at School: Main Emphasis of Teaching In: Практична філософія і Нова українська школа: збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16 травня 2019 р., м. Київ Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 126-129.

- Кришмарел, В. Ю. (2019) Навчання філософії в школі і формування компетентностей: основи теорії і методики в контексті світової практики Хуманитарни Балкански изследвания, 1 (3) (3). pp. 80-83. ISSN 2603-4859

- Кришмарел, В. Ю. (2019) Potential of Philosophy and Religious Studies in Lyceums of Ukraine In: «Освіта ХХІ століття: теорія, практика, перспективи» : матеріали Першої міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції Фенікс, м. Київ, Україна, pp. 88-91.

- Кришмарел, В. Ю. (2019) Methods of working with text for the development of philosophy in the students of the Lyceum in history and civic education In: Актуальні питання методики викладання суспільних та гуманітарних дисциплін в умовах розбудови сучасної школи: збірник тез VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 22-24. ISBN 978-966-644-504-2

- Кришмарел, В. Ю. (2019) Teaching philosophy at school in the context of historical and civic education In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез І Всеукраїнської науково практичної інтернет конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 30 вересня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 61-63. ISBN 978-966-644-508-0

- Кришмарел, В. Ю. (orcid.org/0000-0002-9822-8331) (2019) Methods of teaching philosophy in the context of competence-oriented historical and civil education in lyceum Проблеми сучасного підручника (23). pp. 123-131. ISSN 2411-1309

- Кришмарел, В. Ю. (2019) Philosophy Learning in Civic Education at Lyceum: From Text to Meaning In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 05 березня 2020 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 85-87. ISBN 978-966-644-532-5

- Кришмарел, В. Ю. (2019) Aspects of Competent Implementation of Philosophy Teaching at the Lyceum in History and Civic Education In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2019 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 131-132.

- Кришмарел, В. Ю. (2019) Philosophy teaching at school and a competent approach in education: aspects of implementation In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник матеріалів І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи» (м. Київ, 30 вересня 2019 р.) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 31-36.

- Кришмарел, В. Ю. (2019) Teaching philosophy at school: the needs of Ukrainian teachers In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 14 травня 2019 р.) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 67-68.

- Кришмарел, В. Ю. (orcid.org/0000-0002-9822-8331) (2019) Teaching philosophy at school: some suggestions for end-to-end activation In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта—2019: інтернаціоналізація та інтеграція в освіті в умовах глобалізації: матеріали ІІІ Міжнародної наук.-практ. конференції (Київ, 30 травня 2019 р.) ТзОВ «Трек-ЛТД», м. Київ, Україна – м. Дрогобич, Україна, pp. 121-122.

- Кришмарел, В. Ю. (2019) Teaching philosophy at lyceum based on a competency approach: Ukrainian realities In: Процеси формування в Україні громадянського суспільства та політичної нації: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Маріуполь, 26 квітня 2019 р., ДонДУУ) ДонДУУ, м. Маріуполь, Україна, pp. 51-53.

М

- Малієнко, Юлія Борисівна (2019) Competent tasks in the content of history courses at the lyceum In: Актуальні питання методики викладання суспільних та гуманітарних дисциплін в умовах розбудови сучасної школи: збірник тез VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 27-29. ISBN 978-966-644-504-2

- Малієнко, Юлія Борисівна (2019) Methodical aspects of the use of photographs in the content of history courses in the upper classes In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез І Всеукраїнської науково практичної інтернет конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 30 вересня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 73-75. ISBN 978-966-644-508-0

- Малієнко, Юлія Борисівна (orcid.org/0000-0002-7124-8236) (2019) Theoretical fundamentals of visualization of historical textbook contents for high school in the context of competence-oriented education Проблеми сучасного підручника (23). pp. 149-161. ISSN 2411-1309

- Малієнко, Юлія Борисівна (2019) Influence of motivational-attitude sphere on formation of subject historical competence of high school students In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2019 рік Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 133-134. ISBN 978-966-644-524-0

- Малієнко, Юлія Борисівна (2019) Competent requirements for the content of historical education in the lyceum (аxiological aspect) In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науковопрактичної конференції (наукове електронне видання) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 74-75. ISBN 978-966-644-427-4

- Малієнко, Юлія Борисівна (2019) Competently oriented methodology of forming the multicultural content of historical education in lyceum In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2019: інтернаціоналізація та інтеграція в освіті в умовах глобалізації: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 30 травня 2019 р.) ТзОВ «Трек-ЛТД», м. Київ, Україна, pp. 124-125. ISBN 978-617-7263-79-0

- Малієнко, Юлія Борисівна (2019) Philosophy of upbringing in the context of competent teaching of history at the Lyceum In: Практична філософія і Нова українська школа: збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 16 травня 2019 р.). Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 44-46. ISBN 978-966-644-492-5

- Малієнко, Юлія Борисівна (2019) The quality of historical education as an indicator of competently oriented teaching of high school history In: Освіта ХХІ століття: теорія, практика, перспективи: матеріали Першої міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (м. Київ, 18 квітня 2019 р.) Фенікс, м. Київ, Україна, pp. 91-93.

- Малієнко, Юлія Борисівна (2019) Competence-oriented tasks in the contents of history courses in lyceum: essense, structure, classification, value Український педагогічний журнал, 3. pp. 111-118. ISSN 2411-1317

- Малієнко, Юлія Борисівна (2019) New requirements for visualization of the content of history textbooks for high school In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник матеріалів І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 30 вересня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 36-40. ISBN 978-966-644-512-7

- Малієнко, Юлія Борисівна (2019) Formation of a chronological component of substantive historical competence In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 05 березня 2020 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 90-93. ISBN 978-966-644-532-5

- Мацейків, Тетяна Іванівна (2019) Opportunities of the course "History of Ukraine" in forming the axiological component of civic competence of high school students In: Актуальні питання методики викладання суспільних та гуманітарних дисциплін в умовах розбудови сучасної школи: збірник тез VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 28-29 березня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 33-35. ISBN 978-966-644-504-2

- Мацейків, Тетяна Іванівна (2019) Methods of formation of civic competence of high school students in lessons of history of Ukraine In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 30 вересня 2019 р. (наукове електронне видання) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 79-81. ISBN 978-966-644-508-0

- Мацейків, Тетяна Іванівна (2019) The formation of civic competence of high school students is a priority task of historical education In: Міжнародна науково-практичної конференція «Дослідження різних напрямків розвитку психології та педагогіки» ГО «Південна фундація педагогіки», м. Одеса, Україна, pp. 77-79.

- Мацейків, Тетяна Іванівна (orcid.org/0000-0001-7628-3543) (2019) Experimental study of the problem of formation of civic competence Наукові записки (143). pp. 124-131. ISSN 2310-37IX

- Мацейків, Тетяна Іванівна (2019) Methodological foundations of the formation of civil competency In: Перспективи розвитку сучасної науки: матеріали IV Міжнародної науково-практичної конферекнції м.Київ , 20-21 липня 2019 року МЦНД, м. Київ, Україна, pp. 20-21.

- Мацейків, Тетяна Іванівна (2019) The course's potential is the history of Ukraine in shaping the civic competencies of senior pupils Теоретичні питання культури, освіти та виховання, 1 (59). pp. 13-17. ISSN 2411-5983

- Мацейків, Тетяна Іванівна (2019) Methodical approaches to the formation of civic competence of the Lyceum students in the lessons of Ukrainian history In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 05 березня 2020 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 97-99. ISBN 978-966-644-532-5

- Мацейків, Тетяна Іванівна (2019) Features of development of civic competence of students at a lyceum at the lessons of history of Ukraine In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2019 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 134-135.

- Мацейків, Тетяна Іванівна (2019) Activity-procedural component of the civil competence of the individual In: Development of modern technologies and scientific potential of the world:coll. of scientific papers «ΛΌГOΣ»with materials of the International scientific-practical conf. NGO«European Scientific Platform», м. Лондон, Англія, pp. 23-25. ISBN 978-617-7171-80-4

- Мацейків, Тетяна Іванівна (2019) Stages of the formation of civic competence of lyceum students in the history of Ukraine In: Треті Геретівські читання: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 14 червня 2019 р., Тернопіль Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти, м. Тернопіль, Україна, pp. 21-23.

- Мороз, Ірина Володимирівна (2019) Principles of the selection of historical sources to the workshop "History of Ukraine in the sources" In: Освіта ХХІ століття: теорія, практика, перспективи : матеріали Першої міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 18 квіт. 2019 р. Дидактика: теорія і практика . Відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 200-202.

- Мороз, Ірина Володимирівна (2019) The role of a teacher in a research history study in high school In: Практична філософія і Нова українська школа: збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 76-78. ISBN 978-966-644-492-5

- Мороз, Ірина Володимирівна (2019) Features of selection and structuring of the content of school history textbooks in the context of research training In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р., К. Педагічна думка, м. Київ, Україна, pp. 81-82. ISBN 978-966-644-469-4

- Мороз, Ірина Володимирівна (2019) Developing the ability to work with caricature as an independent historical source in high school history lessons In: Актуальні питання методики викладання суспільних та гуманітарних дисциплін в умовах розбудови сучасної школи: збірник тез VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (наукове електронне видання) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 41-43. ISBN 978-966-644-504-2

- Мороз, Ірина Володимирівна (2019) A competent approach to teaching history in high school In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 30 вересня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 88-90. ISBN 978-966-644-508-0

- Мороз, Ірина Володимирівна (2019) A competent approach to teaching history in high school In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез І Всеукраїнської науково практичної інтернет конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 30 вересня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 86-88. ISBN 978-966-644-508-0

- Мороз, Ірина Володимирівна (2019) Implementation of the research approach in the school textbook "Introduction to history" for 5th grade general education institutions In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник матеріалів І Всеукраїнської науково практичної інтернет конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи» (Київ, 30 вересня 2019 р.) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 46-51. ISBN 978-966-644-512-7

- Мороз, Ірина Володимирівна (2019) Features of formation of students of high school of historical competence In: Реалізація компетентнісно орієнтованого навчання в освіті: теоретичний і практичний аспекти: Зб. наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 4 листопада 2019 р.) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 209-210. ISBN 978-966-644-517-2

- Мороз, Ірина Володимирівна (2019) Features of working with statistical sources on history lessons in the lyceum In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2019 рік Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 136-137. ISBN 978-966-644-524-0

- Мороз, Ірина Володимирівна (2019) Psychological and pedagogical conditions of formation of students of high school of historical research competence In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 05 березня 2020 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 106-108. ISBN 978-966-644-532-5

- Мороз, Петро Володимирович (2019) The system of research tasks of the workshop "History of Ukraine in the sources" as a means of forming the historical subject and key competences of senior pupils In: Освіта ХХІ століття: теорія, практика, перспективи : матеріали Першої міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 18 квіт. 2019 р. Дидактика: теорія і практика . Відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна.

- Мороз, Петро Володимирович (2019) Research activity of students in the process of teaching history: experience and perspectives In: Практична філософія і Нова українська школа: збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 139-142. ISBN 978-966-644-492-5

- Мороз, Петро Володимирович (2019) Features of the methodical apparatus of the school textbook "Introduction to History" In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р., К. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 82-83. ISBN 978-966-644-469-4

- Мороз, Петро Володимирович (2019) Methods of working with statistical materials in history lessons in high school In: Актуальні питання методики викладання суспільних та гуманітарних дисциплін в умовах розбудови сучасної школи: збірник тез VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, Суми, 28-29 березня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 43-46. ISBN 978-966-644-504-2

- Мороз, Петро Володимирович (2019) Practical aspects of the organization of research in the process of teaching history In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник матеріалів І Всеукраїнської науково практичної інтернет конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи» Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 52-58. ISBN 978-966-644-512-7

- Мороз, Петро Володимирович (2019) Competent approach to monitoring and evaluating the academic achievement of students in history In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 30 вересня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 88-90. ISBN 978-966-644-508-0

- Мороз, Петро Володимирович (2019) Historical substantive competence of high school students: definitions and constituents In: Реалізація компетентнісно орієнтованого навчання в освіті: теоретичний і практичний аспекти: Зб. наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 4 листопада 2019 р.), м. Київ Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 211-214. ISBN 978-966-644-517-2

- Мороз, Петро Володимирович (2019) Developing the ability to work with photography as an independent historical source in the history lessons at the Lyceum In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2019 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 135-136. ISBN 978-966-644-524-0

- Мороз, Петро Володимирович (2019) Features of developing the ability to hypothesize in the process of teaching history In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 05 березня 2020 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 108-110. ISBN 978-966-644-532-5

- Мороз, Петро Володимирович and Мороз, Ірина Володимирівна (2019) Analysis of the state of use of historical sources in teaching history in high school Український педагогічний журнал, 4. pp. 142-153. ISSN 2411-1317

П

- Пометун, Олена Іванівна (2019) Methodical model of technology for the development of critical thinking in the history lesson In: Актуальні питання методики викладання суспільних та гуманітарних дисциплін в умовах розбудови сучасної школи: збірник тез VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 52-55. ISBN 978-966-644-504-2

- Пометун, Олена Іванівна (2019) We are learning to ask the question: is this relevant for the modern history teacher? In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез І Всеукраїнської науково практичної інтернет конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 30 вересня 2019 р. (наукове електронне видання) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 107-110. ISBN 978-966-644-508-0

- Пометун, Олена Іванівна (2019) Why critical thinking is a 21st century skill that every student needs In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 05 березня 2020 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 137-138. ISBN 978-966-644-532-5

- Пометун, Олена Іванівна (2019) Question as a history teacher's tool for developing students' critical thinking In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2019 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 128-129.

- Пометун, Олена Іванівна (2019) Teacher as the driving force behind the modernization of the educational environment In: Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи : збірник матеріалів П`ятої Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 10–11 жовтня 2019 року) ВПЦ «Візаві», м. Умань, Україна, pp. 184-187.

- Пометун, Олена Іванівна (2019) Problems of representing sources on the history of education in school books In: Форми репрезентації джерел з історії освіти (до 20-річчя Державної науковопедагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського) : зб. матеріалів Всеукр. наук.- практ. семінару, 15 трав. 2019 р. Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського, м. Київ, Україна, pp. 22-24.

- Пометун, Олена Іванівна (orcid.org/0000-0002-4602-6383) (2019) History lesson in the context of developing students' critical thinking In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективии: збірник матеріалів І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективии: збірник матеріалів І Всеукраїнської науково-практичної, Київ.

- Пометун, Олена Іванівна and Гупан, Нестор Миколайович (2019) Bloom`s taxonomy and critical thinking of students in history lessons Український педагогічний журнал, 3. pp. 50-58. ISSN 2411-1317

- Пометун, Олена Іванівна and Гупан, Нестор Миколайович (2019) Practical classes as part of a school history textbook In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р., К. Педагічна думка, м. Київ, Україна, pp. 99-101. ISBN 978-966-644-469-4

- Пометун, Олена Іванівна and Гупан, Нестор Миколайович (2019) Ukrainian textbook creation in the context of modernization of school education (on materials of social science subjects). In: Практична філософія і Нова українська школа: збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 16 травня 2019 р.) НАПН України, Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 148-152. ISBN 978-966-644-492-5

- Пометун, Олена Іванівна and Гупан, Нестор Миколайович (2019) Technology of development of critical thinking as an innovative pedagogical phenomenon In: Освіта ХХІ століття: теорія, практика, перспективи: матеріали Першої міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (м. Київ, 18 квітня 2019 р.) / Дидактика: теорія і практика Відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 32-35.

- Пометун, Олена Іванівна and Гупан, Нестор Миколайович (2019) Multiculturalism of Ukraine and the tasks of school historical education In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2019: інтернаціоналізація та інтеграція в освіті в умовах глобалізації: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 30 травня 2019 р.) Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна – м. Дрогобич, Україна, pp. 145-146. ISBN 978-617-7263-79-0

- Пометун, Олена Іванівна and Гупан, Нестор Миколайович (2019) Actual issues of modernization of school books on the history of Ukraine In: Практична філософія і Нова українська школа: збірник матеріалів доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16 травня 2019 р., м. Київ, м. Київ, Україна.

- Пометун, Олена Іванівна (orcid.org/0000-0002-4602-6383) and Ремех, Тетяна Олексіївна (orcid.org/0000-0002-5666-6640) (2019) Assessment of students in civic education in a context of the competence approach Український педагогічний журнал, 1. pp. 86-97. ISSN 2411-1317

- Пометун, Олена Іванівна and Ремех, Тетяна Олексіївна (2019) How to build an effective lesson in civic education IІ Всеукраїнська науково-практична конференція з он-лайн трансляцією "Формування громадянської культури в новій українській школі: традиційні та інноваційні практики" (6-7 червня 2019 р., Суми ). pp. 158-164.

- Пометун, Олена Іванівна and Ремех, Тетяна Олексіївна (2019) Assessment of students in civic education in a context of the competence approach Український педагогічний журнал, 1. pp. 86-97. ISSN 2411-1317

- Пометун, Олена Іванівна and Ремех, Тетяна Олексіївна (2019) Features of civic education as a subject and issue of teacher training In: Актуальні проблеми методики навчання історії, правознавства та суспільствознавчих дисциплін: матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 15-16 листопада 2019 р.) Авторитет, м. Харків, Україна, pp. 57-60.

Р

- Ремех, Тетяна Олексіївна (2019) Methodical aspects of students' civic competence development In: Актуальні питання методики викладання суспільних та гуманітарних дисциплін в умовах розбудови сучасної школи: збірник тез VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 55-57. ISBN 978-966-644-504-2

- Ремех, Тетяна Олексіївна (2019) How to Build a Lesson to achieve objectives of the subject "Civic Education" In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез І Всеукраїнської науково практичної інтернет конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 30 вересня 2019 р. (наукове електронне видання) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 115-117. ISBN 978-966-644-508-0

- Ремех, Тетяна Олексіївна (2019) The Holocaust Museum as an educational space In: Музейна педагогіка в науковій освіті: збірник тез доповідей учасників І Всеукраїнської науково-практичної конференції, 28 листопада 2019 р., м. Київ «Авторитет», м. Київ, Україна, pp. 156-160.

- Ремех, Тетяна Олексіївна (orcid.org/0000-0002-5666-6640) (2019) Development of historical competence of the students of the 10th grade by means of Ukrainian history textbook Проблеми сучасного підручника (23). pp. 244-258. ISSN 2411-1309

- Ремех, Тетяна Олексіївна (2019) The role of discussion as an interactive technology in citizenship education In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 05 березня 2020 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 146-148. ISBN 978-966-644-532-5

- Ремех, Тетяна Олексіївна (2019) Methodical principles of competently oriented historical and civic education in the lyceum In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2019 рі Інститут педагогіки, м. Київ, Україна, pp. 127-128. ISBN 978-966-644-524-0

- Ремех, Тетяна Олексіївна (2019) Goals in teaching students of the course "Civil Education" In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2019 рік Інститут педагогіки, м. Київ, Україна, pp. 130-131. ISBN 978-966-644-524-0

- Ремех, Тетяна Олексіївна (2019) Forming students' civil responsibility in the educational environment of the New Ukrainian School In: Практична філософія і Нова українська школа: збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 16 травня 2019 р.) НАПН України, Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 152-155. ISBN 978-966-644-492-5

- Ремех, Тетяна Олексіївна (2019) Practically oriented education of citizenship students In: Україна, українська мова – світ ХХІ століття у діалозі культурно-мовних, морально-громадянських цінностей особистості та педагогічних систем : електронний збірник статей за матеріалами Дванадцятої Всеукраїнської науково-практичної конференції Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 393-396. ISBN 978-966-644-487-8

- Ремех, Тетяна Олексіївна (2019) The potential for debate in educating senior citizenship In: Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи : збірник матеріалів П`ятої Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 10–11 жовтня 2019 року) ВПЦ «Візаві», м. Умань, Україна, pp. 201-204.

- Ремех, Тетяна Олексіївна (2019) Content and conditions for effective education of citizenship students In: Освіта ХХІ століття: теорія, практика, перспективи: матеріали Першої міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (м. Київ, 18 квітня 2019 р.) / Дидактика: теорія і практика Відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 117-119.

- Ремех, Тетяна Олексіївна (2019) Methodological aspects of teaching students the course "Civil Education" In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник матеріалів І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 30 вересня 2019 р., м. Київ, Україна.

- Ремех, Тетяна Олексіївна and Мацейків, Тетяна Іванівна (2019) The development of civic competence of students of a lyceum on the lessons of the history of Ukraine In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективии: збірник матеріалів І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 30 вересня 2019 р., м. Київ, Україна.

- Ремех, Тетяна Олексіївна and Пометун, Олена Іванівна (2019) How to teach citizenship (Part II). Formative and final assessment of 10th graders at Civic Education lessons Історія України, 4. pp. 1-8.

This list was generated on Tue Jun 2 15:21:18 2020 EEST.