Вплив педагогічних умов на формування професійного самовизначення старшокласників у процесі технологічної підготовки

- Шабдінов, М.Л. (2013) Вплив педагогічних умов на формування професійного самовизначення старшокласників у процесі технологічної підготовки In: Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал (3). НАІР, м.Івано-Франківськ, Україна, pp. 293-295.

[img]
Preview
PDF
6.pdf - Published Version

Download (247kB)

Abstract

У статті розкрито сутність педагогічних умов, наповнення якими середовища освітньої галузі “Технології” має забезпечити достатньо високий рівень готовності старшокласників до професійного самовизначення.

Item Type: Book Section
Keywords: Педагогічні умови, професійне самовизначення старшокласника, технологічна підготовка.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Divisions: Institute of Problems on Education > Laboratory of Labor Education and Vocational Guidance
Depositing User: молодший науковий співробітник Тетяна Сергіївна Попова
Date Deposited: 02 May 2014 17:08
Last Modified: 02 May 2014 17:08
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3910

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item