Психолого-педагогічні особливості впровадження елементів дистанційного навчання у процес вивчення української мови в ЗОШ (на матеріалі курсу "Культура мовлення")

- Рождественська, Д.Б. (2005) Психолого-педагогічні особливості впровадження елементів дистанційного навчання у процес вивчення української мови в ЗОШ (на матеріалі курсу "Культура мовлення") Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України "Актуальні проблеми психології: Психологічна теорія і технологія навчання", т. 8, 1. pp. 213-220.

[img]
Preview
PDF
Елементи_ДН_Рождественська_стаття_2005.pdf - Published Version

Download (117kB)

Abstract

With further development of distant forms of education, the necessity emerges to review instructional methods, as well, as models of activity and interaction between teachers and students. The experimental research on use of distant education for teaching of the Ukrainian language revealed a series of consequential and organizational peculiarities of such education.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: model; technology; platform; logic; technique; formation.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 8 Language. Linguistics. Literature > 81 Linguistics and languages
Divisions: Information Technologies and Learning Tools > Department of research and learning environment design
Depositing User: Діна Борисівна Рождественська
Date Deposited: 03 Jul 2013 17:42
Last Modified: 11 Sep 2015 19:33
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/974

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item