Особливості контексту сучасної університетської освіти найвищої досконалості

Луговий, В.І., Калашнікова, С.А., Слюсаренко, О.М and Таланова, Ж.В. (2014) Особливості контексту сучасної університетської освіти найвищої досконалості Педагогічна думка, pp. 29-47.

[img]
Preview
PDF
2014_ОСОБЛИВОСТІ КОНТЕКСТУ СУЧАСНОЇ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ НАЙВИЩОЇ ДОСКОНАЛОСТІ_ВЛ_СК_ОС_ЖТ.pdf

Download (706kB) | Preview

Abstract

Обґрунтовано, що сучасний інституційний і країновий університетський потенціал найвищої досконалості, його змістові та методологічні особливості адекватно характеризують параметри (індикатори) за провідними міжнародними рейтингами «Таймс» і «Шанхайський». Відповідну репрезентативну вибірку інституційних і країнових носіїв такого потенціалу становлять перші заклади вищої освіти п’яти розвинутих країн (США, Сполучене Королівство, Швейцарія, Канада та Японія) кожного рейтингу або сукупно за обома рейтингами сім закладів (Каліфорнійський інститут технології, Гарвардський університет, Університет Оксфорда, Університет Кембриджа, Швейцарський федеральний інститут технології Цюріха, Університет Торонто та Університет Токіо) і топ-заклади зазначених країн на 1−100 рангових позиціях. З використанням основних індикаторів двох рейтингів здійснено опис профілів найвищого університетського потенціалу інституційної та країнової модальностей, оцінено роль, величину та динаміку рейтингових змін кожного з індикаторів. З’ясовано, що характерною рисою цих профілів є потужна дослідницька діяльність. Зроблено висновок, що для модернізації національної вищої школи, забезпечення конкурентоспроможної якості підготовки фахівців на всіх (бакалаврському, магістерському, докторському і постдокторському) освітньому рівнях насамперед слід усебічно розвивати дослідницько-інноваційну складову діяльності закладів. Це відповідатиме типу світового прогресу та особливостям профілю найвищого університетського потенціалу, змісту і методології передової вищої освіти.

Item Type: Book
Uncontrolled Keywords: the highest university potential, profile, institutional and country’s modality, the “Times” and “Shanghai” rankings, university achievements’ indicators, research, modernization, competitive quality.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Education Management University > Open Education Institute
Depositing User: пров. бібліотекар В.О. Ворона
Date Deposited: 26 Mar 2015 09:05
Last Modified: 30 Mar 2015 10:21
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/8675

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item