Теоретико-методологічні засади професійної підготовки управлінців-лідерів в умовах сучасних суспільних трансформацій

- Калашнікова, С.А. (2011) Теоретико-методологічні засади професійної підготовки управлінців-лідерів в умовах сучасних суспільних трансформацій Masters thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.

[img]
Preview
PDF
2011_СК_докторська дисертація.pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

У дисертації визначено теоретико-методологічні засади професійної підготовки управлінців-лідерів у вигляді методології, яка включає: закономірності, принципи, зміст, педагогічну технологію, оцінювання та умови ефективності навчання. Розкрито сутність лідерства як вищого у порівнянні з адмініструванням і менеджментом еволюційного та якісного рівня управління, а також висвітлено його актуалізацію в умовах сучасних суспільних трансформацій. Доведено залежність між рівнями управління (адміністрування, менеджмент, лідерство) та рівнями компетенцій (знаннєвими, вміннєвими, поведінковими). На підставі аналізу провідного зарубіжного і вітчизняного досвіду професійної підготовки управлінців-лідерів для сфер бізнес-управління, державного управління та управління освітою з’ясовано особливості та фактори, що забезпечують ефективність освітніх програм такого спрямування. Виявлено специфіку педагогічної технології та оцінювання зазначеної підготовки. Обґрунтована методологія професійної підготовки управлінців-лідерів реалізована у вітчизняній практиці професійної освіти керівників навчальних закладів. Сформульовано практичні рекомендації та перспективні напрями подальших наукових досліджень.

Item Type: Thesis (Masters)
Uncontrolled Keywords: професіоналізація управління, професійна підготовка управлінців, лідерство, профіль (рамки компетенцій), управлінці-лідери, державне лідерство, бізнес-лідерство, освітнє лідерство, оцінювання та розвиток лідерських компетенцій.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Institute of Higher Education > Common resources institute
Depositing User: пров. бібліотекар В.О. Ворона
Date Deposited: 26 Mar 2015 13:34
Last Modified: 26 Mar 2015 13:34
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/8664

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item