Теоретические основы упрвления маркетингом профессионально-технического образования как условие обеспечения качества подготовки специалистов

- Петренко, Лариса Михайлівна (2015) Теоретичні засади упраління маркетингом професіййної освіти як умова забезпечення якості підготовки фахівців In: Управління якістю освіти: досвід та інновації Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "Криворізький національний університет", м.Кривий Ріг, Україна, pp. 12-14.

[img]
Preview
PDF
Петренко_ЛМ_педчитання_Кривий Ріг_2014.pdf

Download (223kB) | Preview

Abstract

Обгрунтовується необхідність дослідження проблеми управління маркетингом професійної освіти як умови забезпечення якості підготовки фахівців, наголошується на важливості активізації наукової думки (обґрунтування понятійно-категоріального апарату, розроблення науково-методичного забезпечення, експериментальної перевірки запропонованих моделей тощо).

Item Type: Book Section
Keywords: управління, якість професійної освіти, підготовка фахівців, маркетинг
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.07 Management aspects of educational institutions
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Divisions: Institute of Vocational Education > Laboratory of vocational education and training management
Depositing User: професор Лариса Михайлівна Петренко
Date Deposited: 27 Feb 2015 08:13
Last Modified: 27 Feb 2015 08:13
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/8452

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item