Оцінювання рівня сформованості предметних компетентностей учнів основної школи методом семантичного диференціала в процесі навчання фізики

- Жук, Ю.О. and Пінчук, О.П. (2008) Оцінювання рівня сформованості предметних компетентностей учнів основної школи методом семантичного диференціала в процесі навчання фізики Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова (пед. науки) (12). pp. 120-127.

[img]
Preview
PDF
Пiнчук_Жук_Оцінювання_рівня_сформованості_предметних_компетентностей_учнів.pdf

Download (173kB)

Abstract

Новая модель компетентносно ориентированного образования предусматривает новый способ оценивания результатов обучения. В статье показано, что правильно разработанная методика оценки уровня сформированности предметных компетентностей учащихся в процессе обучения физики, которая базируется на методе семантического дифференциала, позволяет отслеживать динамику формирования модели предметной области в сознании учащихся.

Item Type: Article
Keywords: Оцінювання, предметні компетентності, учні, основна школа
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.02 General questions of didactics and method
Divisions: Institute for Digitalisation of Education > Department of research and learning environment design
Depositing User: к.пед.н. О.П. Пінчук
Date Deposited: 16 Sep 2011 09:49
Last Modified: 06 Oct 2015 09:47
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/84

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item