Організація діяльності профільного навчально-виховного закладу

- Піддячий, Микола Іванович (2008) Організація діяльності профільного навчально-виховного закладу Молодь і ринок, 6 (41). pp. 53-58. ISSN 2308-4634

[img]
Preview
PDF
6_ОрганДіяльнПрофіНавчВихЗакл_Дрогобич2008.pdf

Download (387kB) | Preview

Abstract

У статті аналізуються особливості, завдання, суть, роль і місце дирекції та педагогічного колективу в організації освітнього процесу профільної школи; ціннісні орієнтації і спосіб життя педагогічного колективу; значення директора в формуванні особистісних якостей і педагогічної майстерності; необхідність поетапного формування розумових дій, механізму саморозвитку (самоосвіти і самовиховання), естетичних і моральних, дієво-практичних і творчих якостей, сфери фізичного розвитку; ключові компетентності вчителів та учнів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: дирекція, педагогічний колектив, організація освітнього процесу, профільна школа
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.09 Organization of instruction
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Institute of Pedagogics > The Laboratory of Profile Studies and Vocational Consultation
Depositing User: Микола Іванович Піддячий
Date Deposited: 06 Feb 2015 08:58
Last Modified: 06 Feb 2015 08:58
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/8181

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item