Психолого-педагогічні основи навчання природознавства у школі інтенсивної педагогічної корекції

Сак, Т.В. (2012) Психолого-педагогічні основи навчання природознавства у школі інтенсивної педагогічної корекції "Педагогічна думка", м.Київ, Україна.

[img]
Preview
PDF
Посібник.pdf

Download (737kB) | Preview

Abstract

Науково-методичний посібник присвячується вивченню освітньої галузі « Природознавство» у загальноосвітній спеціальній школі інтенсивної педагогічної корекції. У роботі розглядаються особливості навчання природознавства дітей із затримкою психічного розвитку. Описано освітні та корекційні завдання і шляхи їх реалізації в процесі вивчення предмета „Природознавство”. Висвітлені психологічні механізми управління навчальною діяльністю під час навчання природознавства учнів із затримкою психічного розвитку: психологічні особливості методу навчання, особливості навчальних завдань, проблема зворотного зв’язку. Розкриваються дидактичні проблеми, пов’язані із застосуванням наочності, вимогами до підручника природознавства спеціальної школи. Посібник розрахований на дефектологів: вчителів, студентів, аспірантів; вчителів масових шкіл.

Item Type: Book
Uncontrolled Keywords: освітня галузь "Природознавство", молодші школярі із ЗПР,пізнавальна діяльність учнів із ЗПР
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
Divisions: Institute of Special Pedagogics > Лабораторія інтенсивної педагогічної корекції
Depositing User: мол.наук.співробітник Інституту спеціальної педагогіки Ірина Ігорівна Босенко
Date Deposited: 25 Dec 2014 08:01
Last Modified: 25 Dec 2014 08:01
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/7592

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item