СТРУКТУРА ТА ЗМІСТ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ» ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 053 – ПСИХОЛОГІЯ (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ‒ ПРАКТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ)

- Аматьєва, Олена Петрівна and Демченко, Марина Олександрівна (orcid.org/0000-0001-6341-4292) (2021) СТРУКТУРА ТА ЗМІСТ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ» ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 053 – ПСИХОЛОГІЯ (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ‒ ПРАКТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ) Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2021 (77). pp. 104-109. ISSN 1992-5786

[img] Text
Стаття.pdf

Download (284kB)

Abstract

Статтю присвячено актуальній темі сучасної вищої освіти – використанню електронних освітніх ресурсів в освітньому процесі закладу вищої освіти. Наведено переваги впровадження електронних освітніх ресурсів в освіту. Проаналізовано дослідження за проблемами використання електронних освітніх ресурсів в освітньому процесі закладів вищої освіти. Виділено проблеми, які вирішуються здо- бувачами вищої освіти та викладачами в дистанційному навчанні. Показано, що ефективність дистан- ційного навчання визначається використанням педагогічних технологій, які лежать в основі дистан- ційних курсів, і дає реальну можливість отримати освіту або поліпшити свої знання з певної навчальної дисципліни. Особливу увагу спрямовано на аналіз навчальної платформи Moodle, розглянуто переваги використання платформи Moodle в освітньому процесі закладу вищої освіти, серед яких: можливість використовувати не лише підручники та посібники, а й додаткові ресурси (статті сторонніх сайтів, презентації тощо); можливість працювати з платформою з різних місць, використовуючи домашній комп’ютер, ноутбук, планшет чи смартфон; самостійний вибір часу та темпу навчання; можливість повернутися до будь-якої теми й ознайомитися з теоретичним матеріалом повторно; отримання консультацію викладача в будь-який час (особисті повідомлення, коментарі до завдань). Проаналізовано етапи проєктування дистанційного курсу: аналіз, проєктування, розвиток, вико- нання, оцінка. Наукову роботу присвячено пошуку ефективних та цікавих способів залучення здобувачів вищої освіти до дистанційного навчання. Розглянуто структуру та зміст дистанційного курсу з навчаль- ної дисципліни «Основи профорієнтаційної роботи» для підготовки здобувачів першого (бакалавр- ського) рівня вищої освіти зі спеціальності 053 «Психологія» (освітня програма «Практична психоло- гія»). Наведено перелік основних тем для вивчення дисципліни «Основи профорієнтаційної роботи», приклади основних завдань для засвоєння навчального матеріалу та поточного контролю, а також завдання для самостійної роботи.

Item Type: Article
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences
Divisions: Institute for Digitalisation of Education > Experimental laboratory
Depositing User: PhD Марина Олександрівна Демченко
Date Deposited: 24 Oct 2023 10:42
Last Modified: 24 Oct 2023 10:42
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/737195

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item