- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) and Юрченко, В.І. (orcid.org/0000-0003-4378-9841) (2020) Comprehensive socio-psychological technology to support reforms by stimulating partnerships and subjectivity of participants in the educational process In: Сучасні психологічні вимоги до підручника для Нової української школи : збірник тез наукових доповідей Круглого столу, присвяченого 75-річчю створення Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ, 24 листопада 2020 року) . Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 21-24.
Text
зб 2020 -ст Гриценок-Юрченко_removed.pdf - Published Version Download (595kB) |
Abstract
Socio-psychological technology to support educational reform on the basis of a competition-quest is promising for establishing and establishing constructive interaction of participants - subjects of the educational process, subject to compliance with the requirements for team organization, use of teamwork and mandatory involvement all of comand participants.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |