Philosophy Learning in Civic Education at Lyceum: From Text to Meaning

- Кришмарел, В. Ю. (2020) Philosophy Learning in Civic Education at Lyceum: From Text to Meaning In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 05 березня 2020 р. . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 85-87. ISBN 978-966-644-532-5

This is the latest version of this item.

[img] Text
Кришмарел В. tezy_internet_konf_05_03_2020-2.pdf

Download (585kB)

Abstract

Theses reveal the peculiarities of teaching philosophy in civic education lessons at the Lyceum.

Item Type: Book Section
Keywords: Philosophy teaching, civic education lessons, lyceums
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
Divisions: Institute of Pedagogics > Department of Social Science Education
Depositing User: с.н.с. Петро Володимирович Мороз
Date Deposited: 09 Jun 2020 19:41
Last Modified: 09 Jun 2020 19:41
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/720696

Downloads

Downloads per month over past year

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item