Philosophy teaching at school and a competent approach in education: aspects of implementation

- Кришмарел, В. Ю. (2019) Philosophy teaching at school and a competent approach in education: aspects of implementation In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник матеріалів І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи» (м. Київ, 30 вересня 2019 р.) . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 31-36.

[img] Text
Кришмарел В.Ю. Матеріали конференції-2019.pdf

Download (670kB)

Abstract

The presentation reveals the main features of the introduction of philosophy teaching at a lyceum.

Item Type: Book Section
Keywords: teaching philosophy, lyceum, relevance, features, implementation
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.02 General questions of didactics and method
Divisions: Institute of Pedagogics > Department of Social Science Education
Depositing User: ст. н. с. В. Ю. Кришмарел
Date Deposited: 26 Mar 2020 15:21
Last Modified: 26 Mar 2020 15:21
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/719635

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item