- Гриценок, Л.І. (2016) Software professional self pupils: activation means In: Актуальні питання педагогіки та психології: наукові дискусії: Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, Україна, 9-10 вересня 2016 року) . Східноукраїнська організація "Центр педагогічних досліджень", м. Харків, Україна, pp. 6-10.
Preview |
Text
ГРИЦЕНОК Л.І. Забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді_засоби активізації.pdf Download (270kB) | Preview |
Abstract
Effect educational support professional self at a complex career guidance activities depends on whether teacher uses any tools for activating. Using the activation means contributes to the process of professional self-determination, of creativity, critical thinking, communication skills, developing self-search's potential, skills of construction and analysis of educational and professional plans.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Keywords: | professional self, active means, activating means |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc. |
Divisions: | Institute of Problems on Education > Laboratory of Labor Education and Vocational Guidance |
Depositing User: | - / нс Людмила Іванівна Гриценок |
Date Deposited: | 24 Oct 2016 09:12 |
Last Modified: | 24 Oct 2016 09:12 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/704714 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |