Механізми визнання результатів неформальної та інформальної освіти дорослих: норвезький досвід

- Огієнко, О.І. (2009) Механізми визнання результатів неформальної та інформальної освіти дорослих: норвезький досвід Професійна освіта: ціннісні орієнтири сучасності. pp. 241-248.

[img]
Preview
PDF
Огієнко_О.І._-_проф._освіт._ціннісні_орієнт._сучас_-_2009.pdf - Published Version

Download (110kB)

Abstract

In the article approaches to a récognition and validation of results ofnon-formal and informai éducation in the European educational space are considered; the Norwegian System of récognition and validation of results ofnon-formal and informai éducation is analyzed; its essence, directions of development, prospects are investigated.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Освіта дорослих, інформальна освіта, Норвегія, освітній простір
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Institute of Pedagogical Education and Education for the Adults > Innovative Educational Technologies Department
Depositing User: Олена Іванівна Огієнко
Date Deposited: 03 Oct 2014 13:02
Last Modified: 03 Oct 2014 13:02
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/6421

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item