Особливості уявлень дошкільників про самих себе та виховання ціннісного самоставлення

- Рейпольська, О.Д. (orcid.org/0000-0002-5524-7110) (2014) Особливості уявлень дошкільників про самих себе та виховання ціннісного самоставлення Науковий вісник ужгородського національного університету (31). pp. 142-146.

[img] Text
4.pdf - Published Version
Restricted to Registered users only

Download (390kB)

Abstract

Статтю присвячено вкрай актуальній на сучасному етапі проблемі - виховання ціннісного самоставлення в дітей стар-шого дошкільного віку. У роботі представлено філософські та психолого-педагогічні аспекти проблеми. У результаті теоре-тичного аналізу з'ясовано, що важливим завданням виховання є процес створення умов для формування відповідного ставлен¬ня особистості до самої себе. Розкрито особливості ціннісного самоставлення як наукового феномену, механізми становлення ціннісного самоставлення в дітей старшого дошкільного віку, схарактеризовано особливості формування ціннісного само-ставлення у старших дошкільників.

Item Type: Article
Keywords: виховання, ціннісне самоставлення, діти старшого дошкільного віку, Я-концепція, самооцінка
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.02 General questions of didactics and method
Divisions: Institute of Problems on Education > Laboratory of Preschool Education
Depositing User: Марія Олексіївна Коток
Date Deposited: 17 Sep 2014 18:17
Last Modified: 02 Feb 2022 12:54
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/6199

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item