Компетентніший підхід у сучасній дошкільній освіті: досвід Федеративної Республіки Німеччини

- Сулима, О.В. (2012) Компетентніший підхід у сучасній дошкільній освіті: досвід Федеративної Республіки Німеччини Вісник Черкаського університету, 1 (214). pp. 120-124. ISSN 2076-586Х

[img]
Preview
PDF
сулима_2012.pdf - Published Version

Download (5MB)

Abstract

The author of the paper investigates the development of the competence approach and its reflection within training of preschool teachers in Germany, Also she analyses the studies of German scientists regarding the content of "professional competence" concept

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: competence approach, professional competence, Germany, education, preschool teacher
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Institute of Pedagogical Education and Education for the Adults > Comparative Vocational Education Department
Depositing User: Старший науковий співробітник Оксана Вікторівна Сулима
Date Deposited: 05 Aug 2014 15:14
Last Modified: 05 Aug 2014 15:14
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5920

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item