Особливості предметно-розвивального середовища в логопедичній групі за умови інклюзії дошкільників із ДЦП

- Рібцун, Юлія Валентинівна (orcid.org/0000-0002-2672-3704) (2013) Особливості предметно-розвивального середовища в логопедичній групі за умови інклюзії дошкільників із ДЦП Педагогіка здоров’я. Здоров’я людини в умовах ноосферогенезу, зб. наук. пр. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., присвяченої 150-річчю з дня народження академіка В. Г. Вернадського . pp. 331-338.

[img]
Preview
PDF
Середовище_ДЦП_Рібцун.pdf - Published Version

Download (190kB)
Official URL: http://hnpu.edu.ua/

Abstract

В статті розкриваються особливості предметно-розвивального середовища в логопедичній групі за умови інклюзії дошкільників із дитячим церебральним паралічем.

Item Type: Article
Keywords: дошкільники, дитячий церебральний параліч, логопедична допомога, інклюзія, предметно-розвивальне середовище
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
Divisions: Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Лабораторія логопедії
Depositing User: Доктор філософії у галузі педагогіки Юлія Валентинівна Рібцун
Date Deposited: 27 Jul 2014 15:13
Last Modified: 03 Aug 2018 14:51
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5846

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item