Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями зору та слуху (Розділ 5. Формування предметних уявлень у дітей з порушеннями зору та слуху на початковому етапі навчання)

Вавіна, Л.С. (2009) Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями зору та слуху (Розділ 5. Формування предметних уявлень у дітей з порушеннями зору та слуху на початковому етапі навчання) Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями зору та слуху . "Науковий світ", м. Київ, Україна. ISBN 978-966-675-621-6

[img]
Preview
PDF
Вавіна_2009_2.PDF - Published Version

Download (2MB)

Abstract

У посібнику в науково-популярному стилі розкриваються особливості розвитку дітей з порушеннями зору та слуху, висвітлюються окремі аспекти корекційної та навчально-виховної роботи з ними. Посібник адресовано педагогам-практикам, батькам дітей з порушеннями психофізичного розвитку, студентам дефектологічних факультетів і відділень, всім, хто переймається проблемами дітей-інвалідів.

Item Type: Book
Keywords: предметні уявлення, діти зпорушеннями зору та слуху, початковий етап навчання
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools > 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
Divisions: Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Лабораторія тифлопедагогіки
Depositing User: лаборант О. Васильєва
Date Deposited: 24 Jul 2014 07:26
Last Modified: 06 Oct 2017 11:40
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5801

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item