Концептуальные пподходы к управлению маркетингом профессионально-технического образования в условиях рыночной экономики

- Петренко, Лариса Михайлівна (2014) Концептуальні засади управління маркетингом професійно-технічної освіти в умовах ринкової економіки In: Научно-методическое обеспечение профессионального образования и обучения: Материалы отчетной конференции Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, Київ, pp. 73-75.

[img]
Preview
PDF
Петренко_Л_М_2014_тези_Copy.pdf

Download (75kB)
Official URL: http://www.ipto.kiev.ua

Abstract

Определены концептуальные основы к управлению маркетингом профессионально-технического образования в условиях рыночной экономики.

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: управление маркетингом, профессионально-техническое образование, концептуальные основы, рыночная экономика
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 33 Economics. Economic science
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.07 Management aspects of educational institutions
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Divisions: Institute of Vocational Education > Laboratory of vocational education and training management
Depositing User: с.н.с. Лариса Михайлівна Петренко
Date Deposited: 22 Jul 2014 17:25
Last Modified: 22 Jul 2014 17:25
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5776

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item