Проектування викладачами навчальних технологій як перспективний напрям інноваційного розвитку вищої економічної освіти

- Романова, Г.М. (2014) Проектування викладачами навчальних технологій як перспективний напрям інноваційного розвитку вищої економічної освіти Навчально-практичне видання. Організація навчального процесу. pp. 31-47. ISSN 978-966-483-864-8

WarningThere is a more recent version of this item available.
[img]
Preview
PDF
Проектування_Ром2.pdf

Download (521kB)
Official URL: http://publish@kneu.kiev.ua

Abstract

У статті розкрито сутність поняття „проектування навчальних технологій”, проаналізовано складові цієї діяльності, запропоновано її алгоритм, визначено структуру та рівні готовності викладачів до проектування навчальних технологій, охарактеризовано прояв індивідуальних стилів викладачів у проектуванні навчальних технологій.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: готовність, викладач, конструктор заняття, навчальна технологія, проектування, стиль.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Institute of Vocational Education > Laboratory of methods of vocational education and training methodology
Depositing User: Завідувач лабораторії методик професійної освіти і навчання Г.М. Романова
Date Deposited: 09 Jul 2014 10:32
Last Modified: 09 Jul 2014 10:32
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5648

Downloads

Downloads per month over past year

Available Versions of this Item

  • Проектування викладачами навчальних технологій як перспективний напрям інноваційного розвитку вищої економічної освіти (deposited 09 Jul 2014 10:32) [Currently Displayed]

Actions (login required)

View Item View Item