Роль сучасного шкільного підручника з географії у формуванні системності знань школярів

- Ковчин, Наталія Андріївна (2011) Роль сучасного шкільного підручника з географії у формуванні системності знань школярів Проблеми сучасного підручника (11). pp. 163-168.

[img] PDF
2_06.pdf
Restricted to Registered users only

Download (120kB) | Request a copy

Abstract

The article reveals psychological characteristics of a modern geography textbook in the process of pupil knowledge consistency formation.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: globalization, system of systems, consistency of knowledge, cognitive structure, cognitive scheme.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 9 Geography. Biography. History > 91 Geography. Exploration of the Earth and of individual countries. Travel. Regional geography
Divisions: Institute of Pedagogics > The Laboratory of Geographical and Economic Education
Depositing User: молодший співробітник Анастасія Борисівна Єленська
Date Deposited: 07 Jul 2014 11:25
Last Modified: 07 Jul 2014 11:25
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5613

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item