Архитектура в эстетическом воспитании: теоретический аспект

- Ничкало, Світлана Андріївна (2014) Архитектура в эстетическом воспитании: теоретический аспект In: Международная научно-практическая конференция «III-е Боранбаевские чтения: этнокультурное художественное образование: история, сущность, перспективы» Казахский национальный университет искусств, м. Астана, Казахстан, pp. 188-193. ISBN 978-9965-881-99-2

WarningThere is a more recent version of this item available.
[img]
Preview
PDF
Nychkalo_2014.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (154kB)

Abstract

У процесі сприйняття творів мистецтва, в тому числі архітектури, активізуються емоційна і раціональна сфери людської психіки. При цьому емоційна має, безумовно, пріоритетне значення. Обов'язковою і необхідною умовою її прояву є здатність отримувати естетичну насолоду в результаті позитивного сприйняття цілісної художньо-образної системи твору. Саме виховання здатності отримувати естетичну насолоду як від власного художньої творчості, так і від ознайомлення з іншими творами мистецтва, становить базис, основу всього комплексу художньо - естетичного виховання. Можливість виникнення позитивного або негативного емоційного відгуку при сприйнятті певного твору або явища конкретною людиною надає естетичного сприйняття ціннісний характер. Ціннісний характер естетичного сприйняття визначає і ціннісний характер естетичного виховання. Отже, воно виступає як важливий фактор формування системи життєвих цінностей людини. Педагогічне керівництво цим процесом має бути направлено на розвиток здатності до індивідуального, особистісно-ціннісним сприйняття образного світу творів мистецтва архітектури, до дивергентному мислення, на розширення світоглядних кордонів, а в результаті - на формування індивідуального духовно-інтелектуального світу кожного учня, становлення його неповторної особистості .

Item Type: Book Section
Keywords: архитектура, эстетического воспитания, ценности человека
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
Divisions: Institute of Problems on Education > Laboratory of Aesthetic Education
Depositing User: завідувач Олександр Васильович Базелюк
Date Deposited: 28 Jun 2014 23:16
Last Modified: 20 Sep 2018 15:45
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5476

Downloads

Downloads per month over past year

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item