Оцінювання мотиваційного, змістового і процесуального компонентів підручника засобами анкетування

- Ситник, Денис Валерійович (2011) Оцінювання мотиваційного, змістового і процесуального компонентів підручника засобами анкетування Проблеми сучасного підручника (11). pp. 95-102.

[img] PDF
1_14.pdf
Restricted to Registered users only

Download (142kB) | Request a copy

Abstract

The article deals with evaluation of motivational, contextual and procedural component of the textbook means of questionnaires.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: assessment, tutorial, component, motivation, content, procesual, competence, questionnaires and monitoring.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.02 General questions of didactics and method
Divisions: Institute of Pedagogics > The Laboratory of Education Quality Assessment
Depositing User: молодший співробітник Анастасія Борисівна Єленська
Date Deposited: 18 Jun 2014 12:24
Last Modified: 18 Jun 2014 12:24
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5146

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item