Навчальна програма для гуртків дитячих закладів оздоровлення та відпочинку «Юні журналісти»

- Литовченко, О.В. (2013) Навчальна програма для гуртків дитячих закладів оздоровлення та відпочинку «Юні журналісти» [Teaching Resource]

[img]
Preview
PDF
Lytovchenko_Journalist.pdf - Published Version

Download (201kB)
Official URL: http://iitzo.gov.ua/

Abstract

У дитячих закладах оздоровлення та відпочинку необхідно створити умови для задоволення різноманітних інтересів дітей, розвитку здібностей, творчої самореалізації, виховання. Журналістика – це цікава і водночас соціально значима сфера діяльності людини. Професія журналіста приваблює можливістю доносити до людей правду, примножувати в світі добро, боротися за справедливість. Заняття у гуртку журналістики передбачає розвиток інтелектуальних і творчих здібностей дитини, критичного мислення, соціальної компетентності, сприяє становленню суб’єктної позиції особистості. Водночас дітей зацікавлює можливість висловити власні враження, обговорити цікаві ідеї, самим підготувати актуальні матеріали і побачити результат власної праці в кінці оздоровчої зміни у вигляді друкованого видання – газети.

Item Type: Teaching Resource
Uncontrolled Keywords: журналістика, гуртки гуманітарного напряму, дитячі заклади оздоровлення та відпочинку, компетентність, позашкільна освіта
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 374 Education and training out of school. Further education
Divisions: Institute of Problems on Education > Laboratory of Out-of-School Institutions’ Activity
Depositing User: н.с. Анна Едуардівна Бойко
Date Deposited: 09 Jun 2014 14:48
Last Modified: 09 Jun 2014 14:48
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/4790

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item