Зміст і структура підручника «Технології» з погляду розвитку економічного мислення учнів основної школи (дидактичні вимоги)

- Левін, Павло Борисович (2012) Зміст і структура підручника «Технології» з погляду розвитку економічного мислення учнів основної школи (дидактичні вимоги) Проблеми сучасного підручника (12). pp. 486-491.

[img] PDF
2_38.pdf
Restricted to Registered users only

Download (137kB) | Request a copy

Abstract

The article analyses the problems of economic thinking development of pupils and describes didactic requirements to Textbook of Technology to school: recommendations concerning contents, structure and tasks.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: economic thinking, textbook, didactic requirements.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 33 Economics. Economic science
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Divisions: Institute of Pedagogics > The Laboratory of Labor Training and Polytechnic Work
Depositing User: молодший співробітник Анастасія Борисівна Єленська
Date Deposited: 29 May 2014 08:35
Last Modified: 29 May 2014 08:35
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/4509

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item