Педагогічні умови формування свідомого ставлення до своїх базових прав та обов’язків у старшокласників шкіл-інтернатів

- Кузьменко, Л.В. (2012) Педагогічні умови формування свідомого ставлення до своїх базових прав та обов’язків у старшокласників шкіл-інтернатів In: Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал: матеріали звіт. наук.-практ. конф. Ін-ту проблем виховання НАПН України за 2011 рік Типовіт, м.Івано-Франківськ, Україна, pp. 151-155.

[img]
Preview
PDF
kuzmenko_12.pdf

Download (313kB)

Abstract

У статті розкрито педагогічні умови ефективності формування свідомого ставлення до своїх базових прав і обов’язків у старшокласників шкіл-інтернатів.

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: свідоме ставлення, педагогічні умови, права, обов’язки, старшокласники, школи-інтернати.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.09 Organization of instruction
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
Divisions: Institute of Problems on Education > Laboratory of Educational Work in Boarding Schools
Depositing User: молодший науковий співробітник Інституту проблем виховання НАПН України Л.Р. Карпушевська
Date Deposited: 15 May 2014 07:31
Last Modified: 15 May 2014 07:31
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/4198

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item