Діагностика стану навчального процесу

- Богачков, Ю.М. (2009) Діагностика стану навчального процесу In: Школа-семинар "МЕТОДЫ И СРЕДСТВА ДИАГНОСТИКИ В ТЕХНИКЕ И СОЦИУМЕ (МиСД ТС-2009)", 6.10.2009, Івано-Франківськ. (Unpublished)

[img]
Preview
PDF
167_Богачков_диагностика_.pdf - Presentation

Download (162kB)

Abstract

Вимірювання рівня фахової компетентності проводити щорічно, або 2 рази на рік в середині семестру.  Предметом перевірки можуть бути типові завдання діяльності, взяті з відповідного ОКХ.  Для початкових курсів якість та процент виконання завдань буде низький, але поступово, він повинен збільшуватися, та в ідеалі, до завершення навчання досягнути 100%.  Аналіз структури фахової підготовки, абсолютних показників та динаміки їх змін може дати необхідну інтегральну інформацію для ефективного управління навчальним процесом.

Item Type: Conference or Workshop Item (Poster)
Uncontrolled Keywords: діагностика, уміння, навичка, навчальний процес
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Information Technologies and Learning Tools > Department of research and learning environment design
Depositing User: с.н.с Юрій Миколайович Богачков
Date Deposited: 30 Nov 2011 18:10
Last Modified: 27 Mar 2012 18:15
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/416

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item