Особливості профорієнтаційного супроводу старшокласників в умовах Малої академії наук України

- Пещеріна, Т.В. (2013) Особливості профорієнтаційного супроводу старшокласників в умовах Малої академії наук України In: Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал НАІР, м.Івано-Франківськ, Україна, pp. 431-433.

[img]
Preview
PDF
15.pdf - Published Version

Download (207kB)

Abstract

У статті здійснено спробу висвітлити потужний виховний потенціал позашкільної освіти. Автор звертає увагу на необхідність свідомого формування профорієнтаційного середовища в Малій академії наук (МАН) з метою створення найбільш сприятливих умов для професійного становлення обдарованої молоді.

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: Потенціал позашкільної освіти, профорієнтаційне середовища Малої академії наук, професійне становлення обдарованої молоді.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 374 Education and training out of school. Further education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Divisions: Institute of Problems on Education > Laboratory of Labor Education and Vocational Guidance
Depositing User: молодший науковий співробітник Тетяна Сергіївна Попова
Date Deposited: 02 May 2014 16:54
Last Modified: 02 May 2014 16:54
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3919

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item