Формування професійного універсалізму старшокласників з використанням імітаційної технології навчання в умовах начально-тренувальної фірми

- Шестаковський, М.М. (2013) Формування професійного універсалізму старшокласників з використанням імітаційної технології навчання в умовах начально-тренувальної фірми In: Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал НАІР, м.Івано-Франківськ, Україна, pp. 448-452.

[img]
Preview
PDF
14.pdf - Published Version

Download (273kB)

Abstract

У статті обґрунтовано необхідність формування професійного універсалізму у сучасних спеціалістів, розглянуто засоби і середовище для його ефективного формування, а також основні складові цього специфічного особистісного утворення.

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: Професійний універсалізм, навчально у сучасних спеціалістів, розглянуто засоби і середовище для його ефективного формування, а також основні складові цього специфічного особистісного утворення.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Divisions: Institute of Problems on Education > Laboratory of Labor Education and Vocational Guidance
Depositing User: молодший науковий співробітник Тетяна Сергіївна Попова
Date Deposited: 02 May 2014 17:13
Last Modified: 02 May 2014 17:13
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3918

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item