Науково-педагогічні принципи як основа моделювання превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу

- Тарасова, Т. В. (2012) Науково-педагогічні принципи як основа моделювання превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу In: Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал: матеріали звіт. наук.-практ. конф. , 2 (2). Типовіт, м. Івано-Франківськ, Україна, pp. 116-119.

[img]
Preview
PDF
Тарасова_Науково-педагогічні_принципи_pdf.pdf - Published Version

Download (309kB)

Abstract

Розкрито зміст понять “педагогічне моделювання” і “проектування”, обґрунтовано моделювання як важливий метод побудови превентивного виховного середовища ЗНЗ.

Item Type: Book Section
Keywords: моделювання, проектування, виховне середовище.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.09 Organization of instruction
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Divisions: Institute of Problems on Education > Laboratory of Preventive Education
Depositing User: Альона Леонідівна Демянчук
Date Deposited: 30 Apr 2014 10:22
Last Modified: 12 Sep 2017 20:09
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3882

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item