Можливості шкільного підручника у формуванні в учнів умінь самоконтролю і оцінювання навчальних досягнень

- Трубачева, Світлана Едуардівна (2010) Можливості шкільного підручника у формуванні в учнів умінь самоконтролю і оцінювання навчальних досягнень Проблеми сучасного підручника, 1 (10). pp. 48-53.

[img]
Preview
PDF
2010_PSP_TSE.pdf - Published Version

Download (132kB)
Official URL: http://undip.org.ua

Abstract

The article is devoted to the problem of forming pupils study self control skills by the textbook. Possibility of the reflexive study activity using in this process settle. Examples of reflexive tasks in the textbook paragraph structure are proposed.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: study self control skills, reflexive study activity, textbook.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
Divisions: Institute of Pedagogics > The Laboratory of Didactics
Depositing User: Науковий співробітник Сергій Володимирович Косянчук
Date Deposited: 15 Apr 2014 05:40
Last Modified: 24 May 2017 16:26
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3556

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item