Результати аналізу прикладної спрямованості сучасних підручників з алгебри

- Волошена, Вікторія Вікторівна (2012) Результати аналізу прикладної спрямованості сучасних підручників з алгебри Збірник наукових праць «Проблеми сучасного підручника» (12). pp. 326-331. ISSN 978-966-644-248-5

[img] PDF
2_10.pdf - Published Version
Restricted to Registered users only

Download (129kB) | Request a copy
Official URL: http://undip.org.ua/news/problemy_suchasnogo_pydru...

Abstract

У статті проаналізовано різні підручники з математики, розглянуто різні підходи до викладу теми про математичне моделювання. Зроблено висновки про недостатність висвітлення цієї теми, на підставі чого і з огляду на необхідності повноцінного вивчення найважливіших елементів методу математичного моделювання в основній школі запропоновано ввести окремий курс за вибором з вивчення методу математичного моделювання.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: підручник, математичне моделювання, математична модель, прикладні задачі.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.09 Organization of instruction
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 5 Мathematics. natural sciences > 51 Mathematics
Divisions: Institute of Pedagogics > The Laboratory of Mathematical and Physical Education
Depositing User: науковий співробітник Вікторія Вікторівна Волошена
Date Deposited: 28 Apr 2014 20:07
Last Modified: 28 Apr 2014 20:07
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3517

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item