Концептуальні основи управління розвитком професійно-технічної освіти в умовах ринкової економіки

- Григор'єва, Валентина Анатоліївна (2013) Концептуальні основи управління розвитком професійно-технічної освіти в умовах ринкової економіки На допомогу директорові професійно-технічного навчального закладу. Науково-методичний збірник , м. Київ, Україна, 4.

[img]
Preview
PDF
Григорєва_2.pdf - Published Version

Download (266kB)
Official URL: http: www. ipto.kiev.ua

Abstract

У сучасних умовах діяльність керівників системи освіти передбачає орієнтацію на науково-обгрунтований, а не емпіричний рівень управління. Створення, функціонування і розвиток сучасної моделі управління освітою неможливі без осмислення попереднього досвіду, вивчення прогресивних ідей педагогів і вчених, які здійснили гідний, ціннісний внесок у розроблення цілісних концептуальних систем освіти й управління ними. Це дозволяє зрозуміти діалектичну сутність явищ, що відбуваються, спрогнозувати подальший розвиток педагогічних інновацій і систем.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: розвиток професійно-технічної освіти, концептуальні основи, концептуальні підходи, управління розвитком,ринкова економіка
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 33 Economics. Economic science
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Divisions: Institute of Vocational Education > Laboratory of vocational education and training management
Depositing User: кандидат педагогічних наук, доцент, старший науковий співробітник Валентина Анатоліївна Григор'єва
Date Deposited: 13 Apr 2014 19:49
Last Modified: 10 Nov 2014 17:40
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3455

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item