Дидактичні умови диференціації процесу формування загальнонавчальних компетентностей учнів

- Трубачева, Світлана Едуардівна (2012) Дидактичні умови диференціації процесу формування загальнонавчальних компетентностей учнів In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2011 рік Інститут педагогіки НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 24-26.

[img] PDF
Tza2011_TSE.pdf - Published Version
Restricted to Registered users only

Download (83kB) | Request a copy

Abstract

Диференціація навчання в умовах компетентнісного підходу набуває нового значення. Діагностика загальних та спеціальних здібностей учнів, їх навчальних особливостей, задатків та психолого-педагогічний супровід будуються на основі особистісного підходу, ставлення до учня як до суб'єкта власного розвитку та саморозвитку.

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: основна школа, диференціація навчання, компетентнісний підхід, технології диференційованого навчання.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.02 General questions of didactics and method
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Divisions: Institute of Pedagogics > The Laboratory of Didactics
Depositing User: Науковий співробітник Сергій Володимирович Косянчук
Date Deposited: 11 Apr 2014 09:37
Last Modified: 03 Feb 2017 22:52
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3391

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item