Компетентнісний підхід у навчанні та стандарт шкільної математичної освіти

- Глобін, Олександр Ігорович (2011) Компетентнісний підхід у навчанні та стандарт шкільної математичної освіти Математика в школі (11). pp. 3-7. ISSN 0130-9358

[img] PDF
Компетентнісний_підхід_у_навчанні_та_стандарт_шкільної_математичної_освіти.pdf
Restricted to Registered users only

Download (296kB) | Request a copy

Abstract

На основі результатів теоретичного дослідження та аналізу досвіду переходу загальноосвітніх навчальних закладів до компетентнісної моделі навчання сформульовані й обґрунтовані пропозиції щодо врахування особливостей компетентнісного підходу у навчанні математики при розробці нових навчальних програм, що реалізують вимоги ДС до змісту освіти і навчальних досягнень учнів з математики, а також при визначенні конкретних цілей кожного уроку та побудові відповідної системи контролю якості математичної підготовки учнів

Item Type: Article
Keywords: Державний стандарт, математична освіта, компетентнісний підхід, математична компетентність, результат навчання.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 5 Мathematics. natural sciences > 51 Mathematics
Divisions: Institute of Pedagogics > The Laboratory of Mathematical and Physical Education
Depositing User: к.п.н.,н.с Володимир Володимирович Сіпій
Date Deposited: 09 Apr 2014 13:14
Last Modified: 09 Apr 2014 13:14
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3266

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item