Сучасні підходи до формування корпоративної культури майбутнього викладача вищої школи у процесі його професійного становлення

- Солдатенко, М.М. (2013) Сучасні підходи до формування корпоративної культури майбутнього викладача вищої школи у процесі його професійного становлення Вісник черкаського університету (32). pp. 133-137. ISSN 2076-586X

[img]
Preview
PDF
tmp156.pdf - Published Version

Download (110kB)
Official URL: http://www.cdu.edu.ua/

Abstract

Професійна діяльність сучасноговикладача вищої школи характеризується широким діапазоном « ролей » , серед якихважливе місце займає роль представника викладацького співтовариства , вищогонавчального закладу як єдиної освітньої корпорації . аналіз діяльностівикладачів - випускників магістратури - свідчить про їх неготовністьпідтримувати цінності закладу вищої освіти , нездатності проектувативласну поведінку відповідно до встановлених норм і правил вузу ,будувати міжособистісні відносини з колегами , адміністрацією та іншими співробітниками .Все це говорить про недостатній рівень їх корпоративної культури, формуванняякої здійснюється в ході їх професійного становлення в університеті.Удосконалення професійної підготовки майбутніх викладачів відбувається наоснові особистісного , деятел'ностного , компетентнісного та інноваційного підходів .

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: викладач вищої школи, професійна діяльність, професійне становлення, корпоративна культура, особистісний підхід,
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Institute of Pedagogical Education and Education for the Adults > Theory and History of Pedagogical Mastership Department
Depositing User: доктор педагогічних наук, професор Микола Миколайович Солдатенко
Date Deposited: 01 Apr 2014 11:45
Last Modified: 01 Apr 2014 11:45
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/2894

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item