Questionnaire as a method of sociological studies of the labor market to develop standards for vocational education

- Оліферчук, Оксана Григорівна (2010) Questionnaire as a method of sociological studies of the labor market to develop standards for vocational education In: Розроблення Державних стандартів професійно-технічної освіти нового покоління: проблеми та перспективи. Матеріали круглого столу Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 39-43.

[img] PDF
Анкетування_як_метод_соціологічного_дослідження_ринку_праці_з_метою_розробки_стандартів_професійно-технічної_освіти.pdf
Restricted to Registered users only

Download (118kB) | Request a copy
Official URL: http://www.ipto.kiev.ua/files/konferenziya/2010/st...

Abstract

The essence of questioning as a method of sociological research on labor market, noted the main task of questioning. The structure of the questionnaire survey of employers.

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: Anketuannya employer, professional standard, skilled workers.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.06 Social problems in education. Human contacts, relationships
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Divisions: Institute of Vocational Education > Laboratory of vocational education and training content
Depositing User: молодший науковий співробітник Оксана Григорівна Оліферчук
Date Deposited: 31 Mar 2014 17:45
Last Modified: 30 May 2014 12:23
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/2790

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item