Особливості системної організації уваги та загальні принципи її корекції як засіб оптимізації професійної діяльності педагогів.

- Савченко, Тетяна Леонідівна (2004) Особливості системної організації уваги та загальні принципи її корекції як засіб оптимізації професійної діяльності педагогів. Актуальні проблеми психології. Том. V: Психофізіологія. Медична психологія. Генетична психологія. (3). pp. 182-193. ISSN 2072-4772

[img]
Preview
PDF
Cавченко_3том04.pdf - Published Version

Download (319kB)

Abstract

У статті викладено основні напрямки досліджень, що стосуються феномену уваги: механізми виникнення, типи уваги, функції контролю і управління. Подано результати власних досліджень особливостей уваги педагогів. Розглянуто ряд методів, які можуть бути використані для тренінгів з метою збільшення об'єму уваги, концентрації, швидкості, ступеня зосередження, перемикання і розподілу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Феномен уваги, типи уваги, управління увагою, увага педагогів, тренування уваги.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Depositing User: Молодший науковий співробітник Тетяна Леонідівна Савченко
Date Deposited: 18 Feb 2014 15:08
Last Modified: 18 Feb 2014 15:08
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1895

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item