On the problem of the spatial orientation of the deaf younger students with limited of intellectual development

- Бобренко, Інна Всеволодівна (orcid.org/0000-0002-9501-5461) (2010) On the problem of the spatial orientation of the deaf younger students with limited of intellectual development Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами, 7 (9). pp. 300-306. ISSN 978-966-388-329-8

[img]
Preview
Text
Бобренко І. До проблеми просторового орієнтування глухих молодших школярів із обмеженням інтелектуального розвитку.PDF - Published Version

Download (130kB) | Preview

Abstract

In presented article the theoretical analysis of references concerning development of spatial orientation in deaf younger schoolboys with the limited intellectual possibilities is submitted.

Item Type: Article
Additional Information: Рекомендовано до друку Вченою радою Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна» (протокол № 2 від 12 квітня 2010 р.)
Uncontrolled Keywords: study, correction, development, spatial orientation, research, abilities, skills
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.09 Organization of instruction
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools > 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
Divisions: Institute of Special Pedagogics > Лабораторія олігофренопедагогіки
Depositing User: м.н.с. Інна Всеволодівна Бобренко
Date Deposited: 08 Jan 2016 11:30
Last Modified: 07 Jun 2017 09:08
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/11434

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item