Didactic conditions fundamentalization content humanities

- Барановська, Олена Володимирівна (orcid.org/0000-0002-0788-8511) (2014) Didactic conditions fundamentalization content humanities In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2014 рік Інститут педагогіки, м.Київ, Україна, pp. 125-126. ISBN 978-966-644-398-5

[img]
Preview
PDF
841_BOV-15-04-tez.pdf - Published Version

Download (205kB) | Preview

Abstract

In the abstract conditions fundamentalization considered didactic content of the humanities.

Item Type: Book Section
Additional Information: Бібліографічний опис: Барановська О. В. Дидактичні умови фундаменталізації змісту предметів гуманітарного циклу [Текст] / О. В. Барановська // Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2014 рік. – К. : Ін-т педагогіки, 2014. – С. 125–126.
Keywords: the content of education, humanities fundamentalization content.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.02 General questions of didactics and method
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.09 Organization of instruction
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Divisions: Institute of Pedagogics > The Laboratory of Didactics
Depositing User: К. пед. н. Сергій Володимирович Косянчук
Date Deposited: 19 Nov 2015 11:18
Last Modified: 24 Jan 2019 09:25
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/10887

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item