Browse by Scientific subject
Б
- Богданець-Білоскаленко, Наталія (orcid.org/0000-0001-6793-8018) (2024) Formation of cultural competence in specialized schools during literature lessons In: Україно моя вишивана: етнокультурний та освітньо-виховний потенціал української вишиванки: зб. тез Міжнародної науково-практичної конференції, 16 травня 2024 р. . Грамота, м. Київ, Україна, pp. 23-25. ISBN 978-966-349-984-0
В
- Васильєва, Д.В. (orcid.org/0000-0002-4083-681X) (2024) Basic content of mathematics education in specialized secondary education In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2024 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 64-65. ISBN 978-966-644-784-8
Г
- Головко, Микола Васильович (orcid.org/0000-0002-8634-591X) (2024) Peculiarities of the functioning of specialized schools in European countries In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2024: інтеграційні процеси в освіті у науковому дискурсі : збірник матеріалів VІІІ Міжнар. наук. конф. (Київ, 30 трав. 2024 р.) . ТзОВ "Трек-ЛТД", м. Київ, Україна - м. Дрогобич, Україна, pp. 126-128. ISBN 978-617-7990-72-6
- Головко, Микола Васильович (orcid.org/0000-0002-8634-591X) (2024) Principles of forming a mandatory content component specialized secondary education In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2024 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 60-61. ISBN 978-966-644-784-8
- Горошкіна, Олена Миколаївна (orcid.org/0000-0002-0378-888X) (2024) Socio-cultural aspect of learning the Ukrainian language in a specialized school In: Україно моя вишивана: етнокультурний та освітньо-виховний потенціал української вишиванки: зб. тез Міжнародної науково-практичної конференції, 16 травня 2024 р. . Грамота, м. Київ, Україна, pp. 48-49. ISBN 978-966-349-984-0
З
- Задорожний, К. М. (orcid.org/0000-0002-5786-8850) (2024) Problematic issues of teaching biology in a specialized school In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2024 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 67-68. ISBN 978-966-644-784-8
- Засєкіна, Тетяна Миколаївна (orcid.org/0000-0001-9362-5840) (2024) Scientific and methodological principles of formation and implementation of mandatory content component of specialized secondary education academic direction In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2024 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 58-60. ISBN 978-966-644-784-8
- Засєкіна, Тетяна Миколаївна (orcid.org/0000-0001-9362-5840) (2024) Conceptual framework for developing model curricula for specialized education: scientific report at the methodological seminar "Specialized Secondary Education: Challenges and Ways of Implementation" on April 4, 2024 Вісник Національної академії педагогічних наук України, 1 (6). pp. 1-4. ISSN 2707-305X
- Засєкіна, Тетяна Миколаївна (orcid.org/0000-0001-9362-5840) (2024) Formation of mandatory educational components of specialized secondary education In: Профільна середня освіта: виклики і шляхи реалізації: збірник матеріалів . Видавничий дім «Освіта», м. Київ, Україна, pp. 36-40. ISBN 978-966-983-476-8
- Засєкіна, Тетяна Миколаївна (orcid.org/0000-0001-9362-5840) and Трускавецька, Ірина Ярославівна (orcid.org/0000-0001-6605-7948) (2024) Curent aspects of professional training for teachers in the field of natural education Природнича освіта та наука, 1. pp. 19-26. ISSN 2786-9105
- Засєкіна, Тетяна Миколаївна (orcid.org/0000-0001-9362-5840) and Трускавецька, Ірина Ярославівна (orcid.org/0000-0001-6605-7948) (2024) Professional Training of Natural Sciences Teachers for Experimental Research in Secondary Education Institutions Український педагогічний журнал, 1. pp. 74-80. ISSN 2411-1317
Л
- Лашевська, Г.А. (orcid.org/0009-0002-9869-4831) (2024) Approaches to structuring the content of a chemical component specialized secondary education In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2024 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 66-67. ISBN 978-966-644-784-8
- Ляшенко, О.І. (orcid.org/0000-0001-6885-5978) (2024) Preparation of science teachers for the implementation of STEM education as a holistic educational field In: Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи: Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції. 23-24 травня 2024 р., м. Тернопіль . ТНПУ імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна, pp. 17-20.
М
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) (2024) Organization of research activities in history in the conditions of specialized training In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2024: інтеграційні процеси в освіті у науковому дискурсі : збірник матеріалів VІІІ Міжнар. наук. конф. (Київ, 30 трав. 2024 р.) . ТзОВ "Трек-ЛТД", м. Київ, Україна - м. Дрогобич, Україна, pp. 226-229. ISBN 978-617-7990-72-6
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2024) Formation of the content of educational components in the fields of civic and historical education in specialized secondary education Проблеми счасного підручника (32). pp. 133-148. ISSN 2411-1309
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2024) Features of the formation and implementation of educational components of the civic and historical educational field in the context of the requirements of the State Standard of Specialized Secondary Education In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2024 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 69-70. ISBN 978-966-644-784-8
О
- Оніщенко, Сергій Миколайович (orcid.org/0009-0008-9253-2974) and Твердохліб, Ігор Анатолійович (orcid.org/0000-0001-6301-0159) (2024) Building a programming course based on end-to-end design In: Теорія і практика використання інформаційних технологій в умовах цифрової трансформації освіти: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19 – 20 червня 2024 року м. Київ . Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, м. Київ, Україна, pp. 125-128. ISBN 978-966-931-304-1
П
- Пометун, Олена Іванівна (orcid.org/0000-0002-4602-6383) (2024) Priorities for Selecting and Structuring the Content of Historical Education at the Specialized Level In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2024 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 68-69. ISBN 978-966-644-784-8
- Пометун, Олена Іванівна (orcid.org/0000-0002-4602-6383) and Сєрова, Галина Володимирівна (orcid.org/0000-0001-9155-1550) (2024) Topical issues of forming the content of history teaching in an upper secondary education institution In: Особистість в освітньому середовищі сучасного суспільства / Personality in the educational environment of modern society: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. 21 квітня 2024 року, м. Дніпро . КЗВО «ДАНО» ДОР», University of Ljubljan, м. Дніпро, Україна – м. Любляна, Словенія, pp. 175-178. ISBN 978-617-8017-49-1
Р
- Рябовол, Лілія Тарасівна (orcid.org/0000-0003-3558-2103) (2024) European experience of implementing civic education in high school In: Інноваційні рішення в сучасній науці, освіті та практиці : збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (наукове видання) (Київ, 15-16 жовтня 2024) , 2 . НТУ, м. Київ, Україна, pp. 134-137. ISBN 978-966-632-324-1
- Рябовол, Лілія Тарасівна (orcid.org/0000-0003-3558-2103) (2024) Model training in civic education in a senior profile school to assert Ukrainian civic identity of students In: Українська Хартія вільної людини: від смислових конструктів до формування системи цінностей» (УХВЛ в системі цінностей українського суспільства в умовах війни. Освітянський контекст) : збірник наукових статей, тез доповідей та інших матеріалів . ФОП Осадца Ю. В., м. Тернопіль, Україна, pp. 235-239.
- Рябовол, Лілія Тарасівна (orcid.org/0000-0003-3558-2103) (2024) Model of teaching students in grades 7-9 of civic education In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2024 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 164-165. ISBN 978-966-644-784-8
- Рябовол, Лілія Тарасівна (orcid.org/0000-0003-3558-2103) (2024) Legal component of civic education in the content of specialized secondary education of an academic orientation In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2024 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 70-71. ISBN 978-966-644-784-8
Т
- Твердохліб, Ігор Анатолійович (orcid.org/0000-0001-6301-0159) (2024) Place of Informatics in a Secondary Specialized School In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2024 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 65-66. ISBN 978-966-644-784-8
Твердохліб, Ігор Анатолійович (orcid.org/0000-0001-6301-0159) (2024) Study of ways of implementation of the subject "Informatics" in professional secondary education . Wydawnictwo: MANS w Łomży, m. Łomża, Polska - m. Kijów, Ukraina. ISBN 978-83-972595-5-3
- Твердохліб, Ігор Анатолійович (orcid.org/0000-0001-6301-0159) and Деркач, Анна Сергіївна (orcid.org/0009-0008-5276-8165) (2024) Peculiarities of studying 3D modeling in the conditions of blended learning in general secondary education In: Профільна середня освіта: виклики і шляхи реалізації: збірник матеріалів . Видавничий дім «Освіта», м. Київ, Україна, pp. 185-188. ISBN 978-966-983-476-8
- Твердохліб, Ігор Анатолійович (orcid.org/0000-0001-6301-0159) and Оніщенко, Сергій Миколайович (orcid.org/0009-0008-9253-2974) (2024) Research the factors of choosing a programming language for studying in general secondary education establishments Проблеми сучасного підручника (32). pp. 284-298. ISSN 2411-1309