Browse by Scientific subject

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: К | Л | Я
Number of items: 13.

К

- Квітка, Н.О. (orcid.org/0000-0002-8885-1883) (2019) Elements of art therapy in the process of teaching younger students with special educational needs Теоретичне і методичне забезпечення навчання та виховання осіб із особливими освітніми потребами (8). pp. 80-87.

- Квітка, Н.О. (orcid.org/0000-0002-8885-1883) (2019) Art-therapeutic technologies as a means of correction and developmental influence In: Вісник науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки , 5 . Інтерсервіс, м. Умань, Україна, pp. 95-98.

- Квітка, Н.О. (orcid.org/0000-0002-8885-1883) (2019) Art-therapeutic technologies as a means of correction and developmental influence In: Вісник науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки , 5 . Інтерсервіс, м. Умань, Україна, pp. 95-98.

- Квітка, Н.О. (orcid.org/0000-0002-8885-1883) (2019) Art-therapeutic technologies in the process of inclusive learning In: "Діти з особливими потребами в освітньому просторі": збірник матеріалів V Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології . ФОП Симоненко О.І., м. Київ, Україна, pp. 73-77.

- Коваль, Людмила Вікторівна (orcid.org/0000-0002-3342-8922) (2019) Teacher Assistant Activities for Forming Educational Competences of Junior Students with Special Educational Needs In: Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови , 15 . Видавництво ФОП "Симоненко О.І.", м. Київ, Україна, pp. 153-159. (In Press)

Коваль, Людмила Вікторівна (orcid.org/0000-0002-3342-8922), Компанець, Н.М. (orcid.org/0000-0003-1721-3662), Квітка, Н.О. (orcid.org/0000-0002-8885-1883), Лапін, А.В. (orcid.org/0000-0003-1717-7892) and Колупаєва, А.А. (orcid.org/0000-0002-4610-5081) (2019) Teacher's Assistant in General Secondary Education with Inclusive Form of Education: Teacher's Manual . Видавництво "Ранок", м. Харків, Україна. ISBN 978-617-09-4736-9

Колупаєва, А.А. (orcid.org/0000-0002-4610-5081) and Таранченко, О.М. (orcid.org/0000-0002-5908-3475) (2019) Teaching children with special educational needs in an inclusive environment . Вид-во «Ранок», м. Харків, Україна. ISBN 978-617-09-4737-6

- Компанець, Н.М. (orcid.org/0000-0003-1721-3662) (2019) Corrective lessons for the development of attention and self-control of children with ADHD and their place in IEP [Video]

Л

- Лапін, А.В. (orcid.org/0000-0003-1717-7892) (2019) The challenge of lego-design in inclusive educational form In: Вісник науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки , 5 . Інтерсервіс, м. Умань, Україна, pp. 102-103.

- Лапін, А.В. (orcid.org/0000-0003-1717-7892) (2019) Algorithm of teacher's assistant activity in the process of mastering knowledge in the natural educational field for children with special educational needs Теоретичне і методичне забезпечення навчання та виховання осіб із особливими освітніми потребами (9). pp. 134-138.

- Лапін, А.В. (orcid.org/0000-0002-3342-8922) (2019) To the question of creation of the system of correction and development education and education of children of preschool age with special educational needs in inclusive educational space V Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології і реабілітології: Діти з особливими потребами в освітньому просторі (10-11 жовтня 2019 року), 15. pp. 134-142. (In Press)

Я

- Ярмола, Н. А. (orcid.org/0000-0001-9374-5543) (2019) Individual educational trajectory of a child with intellectual disabilities: practical steps Вісник науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки, 5 (14). pp. 195-201. ISSN 2313-4011

- Ярмола, Н. А. (orcid.org/0000-0001-9374-5543) (2019) Assessment of educational achievement of students with special educational needs in inclusive learning In: "Діти з особливими потребами в освітньому просторі": збірник матеріалів V Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології . ФОП Симоненко О,І., м. Київ, Україна, pp. 250-254.

This list was generated on Tue Apr 23 05:01:44 2024 EEST.