Browse by Scientific subject
Article
- Denysiuk, Inna (2016) The Main Point and Content of Future Music Teacher’ Artistic Improvisation Skills IntellectualArchive, 5 (2). pp. 135-143. ISSN 1929-4700
- Денисюк, І.С. (2016) Musical improvisation: from music teacher to student Мистецтво та освіта, 2 (80). pp. 18-21. ISSN 2308-8885
- Денисюк, І.С. (2016) The problem of preparing students of musical-pedagogical faculties for artistic improvisation Зб. наукових статей з актуальних проблем філософії, культурології, психології, педагогіки та історії “Гуманітарний корпус”, 6. pp. 60-64. ISSN 978-966-924-255-6
- Денисюк, І.С. (2016) The phenomenon of musical improvisation in the professional activity of the music teacher Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики XXI століття. pp. 541-548.
- Денисюк, І.С. (2016) Pedagogical conditions for the formation of skills of future music teachers' improvisation Мистецтво та освіта, 2 (80). pp. 18-21. ISSN 2072-0432
- Комаровська, О.А. (2016) Pedagogy of art in the context of civilizational change: the problem of teacher preparation Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття. pp. 1-9.
- Комаровська, О.А. (2016) Requests of Art Education of Future: the Problem of Definitive Field Reflexion Теоретико-методологічні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 1 (20). pp. 242-252. ISSN 2308-3778
- Комаровська, О.А. (2016) Art education: in-depth and diversity Мистецтво та освіта, 1 (79). pp. 6-9. ISSN 2308-8885
- Комаровська, О.А. (2016) Center for the quenching of art pedagogy: a stroke to the portrait of the laboratory of aesthetic education and arts education Мистецтво та освіта, 1. pp. 48-51. ISSN 2308-8885
- Ничкало, Світлана Андріївна (2016) Aesthetic education of schoolchildren in the context of contemporary challenges Рідна школа (1). pp. 14-18.
- Ничкало, Світлана Андріївна (2016) Technological approach to the art of architecture in the aesthetic education of students Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Серія: Педагогіка та психологія. pp. 93-97. ISSN 2413-3329