Browse by Scientific subject
Г
- Горбунова, Л.С. (2013) Теорія трансформативного навчання: освіта для дорослих в умовах «плинної сучасності» Філософія освіти, 2 (13). pp. 66-113. ISSN 2309-1606
- Горбунова, Л.С. (2013) Феномен навчання у світлі комунікативної філософії Ю.Габермаса Філософія освіти, 1 (12). pp. 88-118. ISSN 2309-1606
- Гриценко, М.В. (2013) Egalitarian and Elitist Education in the Context of the New University Formation Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис, 3. pp. 94-98. ISSN 2078-1016
К
- Курбатов, Сергій (orcid.org/0000-0002-8929-7562) (2013) Historical genesis of theoretical discourse of university Теорія і практика управління соціальними системами, 4. pp. 3-10. ISSN 2078-7782
- Курбатов, Сергій (orcid.org/0000-0002-8929-7562) (2013) Models of University of the 21st Century Through the Lenses of Main International University Rankings Вища освіти України, 3 (50). pp. 103-110.
- Курбатов, Сергій (orcid.org/0000-0002-8929-7562) (2013) Between National and Global: University Mission at the Spatial Intersection Вища освіта України, 2/1 (49). pp. 46-56. ISSN 2078-1016
Р
- Рябченко, В.І. (2013) Actualization the problem of competence from position of its dimension Вища освіта України, 3. pp. 184-190. ISSN 2078-1016
С
- Степаненко, І.В., Горбунова, Л.С., Пролеєв, С.В. and Гомілко, О.Є. (2013) Multicultural Education: American Experience and Its Interpretation in Ukrainian Context Філософія освіти, 2 (13). pp. 166-220. ISSN 2309 - 1606
Степаненко, І.В., Денисенко, В.М., Бойченко, М.І. and Левус, Н.І. (2013) The science and values of human existence . ЛНУ імені Івана Франка, м.Львів, Україна. ISBN 978-617-10-0075-9
- Степаненко, І.В. and Степаненко, Н.Б. (2013) The Philosophy of the Technique to Be: the Conceptual Сontours and Educational Implications in the Risk Society Філософія освіти, 1 (12). pp. 140-161. ISSN 2309 - 1606
Ч
- Червона, Л.М. (2013) Principles of modernization of domestic higher education: an academic manner vs pragmatism Вісник Харківського національного педагогічного університету, 2 (41). pp. 41-43. ISSN ISSN 2312-1947