Browse by Scientific subject
Б
- Босенко, І.І. (2014) Психологічні аспекти розвитку пізнавальної активності у молодших школярів із затримкою психічного розвитку (ЗПР) In: "Актуальні питання сучасної психології та соціології" (м. Одеса, 18-19 квітня 2014 р.) , 1 . «Гельветика», м. Херсон, Україна, pp. 70-73. ISBN 978-617-7041-96-1
Д
Депутат, Н.І. (2014) Social and moral education of preschool children with a mental retardation . Інститут спеціальної педагогіки, м. Київ, Україна. (Unpublished)
М
Марчук, Т.Ф. (2014) Features of personality oriented teaching methods at the Ukrainian lessons in elementary school intensive pedagogical correction . Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, м.Київ, Україна.
О
- Омельченко, Ірина Миколаївна (2014) Рrinciples and methods of diagnostics a chronotop of the communicative activity of preschool children with different stage of mental and physical disabilities Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 23. pp. 463-472. ISSN 2227-6246
- Омельченко, Ірина Миколаївна (2014) Структура та психологічні функції просторового компонента хронотопу комунікативної діяльності дошкільника Вісник Інституту розвитку дитини: вип. 31. Серія: Філософія, педагогіка, психологія: збірник наукових праць (31). pp. 138-144.
- Омельченко, Ірина Миколаївна (2014) Типы научной рациональности в общей и специальной психологии: определение, специфика, генезис In: Шестой международный теоретико-методологический семинар. Специальная педагогика и специальная психология: современные проблемы теории, истории, методологии. История развития специальной педагогики и специальной психологии в России и за рубежом в XX—XXI в., м.Москва, Росія .
- Омельченко, Ірина Миколаївна (2014) Post-non-classical concept of chronotope of communicative activity of preschool children with delay of psychical development Canadian Journal of Science, Education and Culture, 1 (5). pp. 296-300. ISSN ISSN: 0008-4327
- Омельченко, Ірина Миколаївна (2014) Концептуальні засади психології хронотопу комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку In: Комплексний супровід дітей з психофізичними порушеннями в умовах навчально-реабілітаційного центру . Вид-во ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, м. Луганськ, Україна, pp. 161-164.
- Омельченко, Ірина Миколаївна (2014) Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних зкладів для дітей із затримкою психічного розвитку. Українська література (для закладів з українською і російською мовами навчання). 5 класи. [Teaching Resource]
- Омельченко, Ірина Миколаївна (2014) Training programs for 5-9 (10) classes of special secondary schools for children with developmental delay. World Literature classes 5 [Teaching Resource]
- Омельченко, Ірина Миколаївна (orcid.org/0000-0003-2021-7453) and Марчук, Т.Ф. (2014) Навчальні програми для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку. Літературне читання (для закладів з українською мовою навчання)1–4 класи [Teaching Resource]
П
- Прохоренко, Л.І. (orcid.org/0000-0001-5037-0550) (2014) Психологічні особливості прояву самооцінки у молодших школярів із затримкою психічного розвитку Научно-исследовательские публикации, 1 (5). pp. 76-85. ISSN 2308-1732 (Print); ISSN 2308-5640 (Online)
- Прохоренко, Л.І. (orcid.org/0000-0001-5037-0550) (2014) А problem of self-regulation in structure of educational activity of students is with delay of psychical development Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 5. pp. 131-140. ISSN 2313-4011
- Прохоренко, Л.І. (orcid.org/0000-0001-5037-0550) (2014) The features ofan operational component of self-regulation schoolchildren with mental disabilities Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання, 1 (69). pp. 47-55. ISSN 2312-2781
- Прохоренко, Л.І. (orcid.org/0000-0001-5037-0550) (2014) Psychological features of self-esteem in primary school children with mental retardation Научно-исследовательские публикации. Серия: развитие и реабилитация, 1 (5). pp. 76-86. ISSN 2308-1732
С
- Сак, Т.В. (2014) Individualization of teaching students with special education needs in inclusive classes Особлива дитина: Навчання і виховання, 4 (69). pp. 3-6.