Browse by Scientific subject
Article
- Андрусенко, Ірина Володимирівна and Бондарчук, Галина Павлівна (2012) Handbook of Natural History as a source of natural science competencies of primary school pupils Проблеми сучасного підручника (12). pp. 280-285.
- Вашуленко, Микола Самійлович (2012) Primer - the first textbook in the native language Наукові записки. Серія "Філологічна". Вип.31. pp. 120-124. ISSN ISBN 966-7631-70-2
- Левшин, М.М., Тітаренко, Н.Ю. and Ковпак, І.О. (2012) Міждисциплінарність у проектуванні підручника для вищої школи Проблеми сучасного підручника (12). pp. 496-502.
- Листопад, Наталія Петрівна (2012) Теоретико-методичні підходи до створення підручників з математики для учнів 1–4 класів Проблеми сучасного підручника (12). pp. 147-153.
- Листопад, Наталія Петрівна (orcid.org/0000-0002-2922-8450) (2012) The Study of the Elements of Geometry in the First Grade by the means of Competency-based Learning Початкова школа, 11 (521). pp. 4-9. ISSN 0131-5358
- Мартиненко, Валентина Олександрівна (2012) Робота з дитячою книжкою у структурі читацької діяльності учнів 1–2 класів Проблеми сучасного підручика (12). pp. 519-527.
- Мартиненко, Валентина Олександрівна (2012) Updating the Literary Reading Content under the Context of the Competence-Based Approach Початкова школа, 10 (520). pp. 20-25. ISSN 0131-5358
- Мартиненко, Валентина Олександрівна (orcid.org/0000-0001-6317-3492) (2012) Working with children's books in the structure of the readership of students grades 1-2 Проблеми сучасного підручника (12). pp. 519-527.
- Мартиненко, Валентина Олександрівна (orcid.org/0000-0001-6317-3492) (2012) The analysis of difficuilties for apprehension of fictions by younger pupils Українська мова і література в школі (6). 16 -20.
- Онопрієнко, Оксана Володимирівна (2012) Creation textbook "Mathematics" for students of class 1 on the basis of a competent approach Проблеми сучасного підручника, 12. pp. 603-608. ISSN 978-966-644-248-5
- Онопрієнко, Оксана Володимирівна (2012) Створення підручника «Математика» для учнів 1 класу на засадах компетентнісного підходу Проблеми сучасного підручника: зб. наук. праць, 12. pp. 603-609. ISSN ISBN 978-966-644-382-6
- Онопрієнко, Оксана Володимирівна (2012) The introduction of a new content of primary education: a commentary to the curriculum Початкова школа, 8 (518). pp. 6-13. ISSN 0131-5358
- Пономарьова, К. І. (2012) Competence approach to literacy teaching of first year pupils Початкова школа (9). pp. 35-40. ISSN 0131-5358
- Савченко, Олександра Яківна (2012) Концепція нового підручника «Літературне читання» для початкової школи Проблеми сучасного підручника (12). pp. 207-214.
- Савченко, Олександра Яківна, Бойченко, Т. Є. and Коваль, Ніна Степанівна (2012) Структурування підручника «Основи здоров’я» для учнів 1–4 класів загальноосвітніх навчальних закладів Проблеми сучасного підручника (12). pp. 669-676.
- Цимбалару, Анжеліка Дмитрівна (2012) Types of educational interaction with the objects of younger students the school environment Modern science: Actual problems of theory and practice, 9 (10). pp. 38-42. ISSN 2223-2982
Book Section
- Вашуленко, Оксана Вікторівна (2012) Speech component in the structure of reader competence younger student In: Annotated results of scientific research work of the Institute of Pedagogics for 2011 . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 326-327.
- Вашуленко, Оксана Вікторівна (orcid.org/0000-0001-7594-5074) (2012) The reading competence of the elementary school child: content, structure In: Упровадження нового змісту початкової освіти: теорія і практика: матеріали Всеукр. пед. читань, присв. пам’яті Т. М. Байбари (Полтава, 3 – 4 квіт. 2012 р.) . ПП Шевченко, м. Полтава, Україна, pp. 20-23.
Monograph
- Савченко, Олександра Яківна, Бібік, Н.М. (orcid.org/0000-0001-7511-270X), Байбара, Тетяна Миколаївна, Вашуленко, Оксана Вікторівна, Коваль, Ніна Степанівна, Онопрієнко, Оксана Володимирівна, Пономарьова, К. І. (orcid.org/0000-0001-6655-3773) and Прищепа, О.Ю. (2012) Didactic-methodical provision of control and evaluation of educational achievements of junior pupils on the basis of a competent approach Project Report. Педагогічна думка, м. Київ, Україна.