Browse by Scientific subject
Article
- Ващенко, Л.С. (2011) Про дотримання гендерних норм у підручниках з природознавства для 6 класу Проблеми сучасного підручника, 11. pp. 251-257.
- Ващенко, Л.С. (orcid.org/0000-0002-0637-2142) (2011) On compliance with gender norms in science textbooks for grade 6 Проблеми сучасного підручника, 11. pp. 251-256.
- Жук, Ю.О. (2011) Methodology for analysis of studying-information medium, created by the aggregate of text-books Проблеми сучасного підручника (11). pp. 36-49.
- Лукіна, Т.О. (2011) Еfficiency of education management Енциклопедія державного управління (4). pp. 248-250.
- Лукіна, Т.О. (2011) Independent external evaluation in education Енциклопедія державного управління (4). pp. 274-275.
- Лукіна, Т.О. (2011) International research quality educational achievements Енциклопедія державного управління (4). pp. 430-433.
- Лукіна, Т.О. (2011) Equal access to quality education Енциклопедія державного управління (4). pp. 563-565.
- Ляшенко, О.І. (2011) Ukrainian School on the Way to Quality Education Освітологічний дискурс, 2 (4). pp. 115-121.
- Ляшенко, О.І. and Атаманчук, П.С. (2011) The quality of education as a problem of physics didactics Педагогіка і психологія, 4. pp. 8-12.
- Науменко, С.О. (orcid.org/0000-0002-8279-4427) (2011) Geography tests for external independent evaluation of educational achievements of graduates of secondary schools as toolkit of monitoring implementation of pupils’ achievements of 6th and 7th grade in geography. Наука і суспільство, 7-8. pp. 48-57.
- Науменко, С.О. (2011) The toolkit of monitoring implementation of pupils’ educational achievements in geography textbooks for grades 6 and 7. Проблеми сучасного підручника (11). pp. 168-176.
- Середа, Леонід Іванович (2011) Модель диференціального аналізу проекції матриці зовнішнього незалежного оцінювання на складність завдань для користувачів підручників Проблеми сучасного підручника (11). pp. 102-107.
- Ситник, Денис Валерійович (2011) Оцінювання мотиваційного, змістового і процесуального компонентів підручника засобами анкетування Проблеми сучасного підручника (11). pp. 95-102.
- Смолінчук, Л.С. (2011) Use of the test method in the national pedagogical practice of the 20th and 30th years of the 20th century Молодь і ринок (12). pp. 38-41. ISSN 2308-4634
Book Section
- Жук, Ю.О. (2011) Можливості використання моделі множинної нелінійної регресії для визначення факторів впливу на результати зовнішнього незалежного оцінювання In: Тестування і моніторинг в освіті , 4 . Видавництво "Факт", м. Харків, Україна, pp. 32-33.
- Жук, Ю.О. (2011) Оцінювання якості освіти учнів загальноосвітніх навчальних закладів методом семантичного диференціала In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2010 , 1 . Інститут педагогіки, м.Київ, Україна, pp. 102-103.
- Науменко, С.О. (2011) Tests as toolkit of monitoring implementation of pupils’ educational achievements of 6-7 grades in geography In: Сучасні проблеми та перспективи навчання дисциплін природничо-математичного циклу : матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф. . СумДПУ ім. А. С. Макаренка, Суми, pp. 85-87.
Monograph
- Ляшенко, О.І. (orcid.org/0000-0001-6885-5978), Лукіна, Т.О. (orcid.org/0000-0002-3802-6666), Ващенко, Л.С. (orcid.org/0000-0002-0637-2142), Полянський, П.Б. and Жук, Ю.О. (2011) Organizational and methodological support of monitoring of quality of secondary education: Monograph Project Report. Педагогічна думка, м. Київ, Україна.