Browse by Scientific subject
Article
- Вавіна, Л.С. (2011) Development of dialogue speech as an important component communication competence children with visual impairments Дитина з сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання, 1 (2). pp. 22-28. ISSN ISBN 978-966-675-684-1
- Вавіна, Л.С. (2011) Розвиток аудіювання і говоріння у дошкільників з глибокими порушеннями зору Український логопедичний вісник, 1 (2). pp. 70-73. ISSN ISBN 966-8663-23-3 – 966-8663-25-Х
- Гудим, І.М. (2011) Розвиток зорового сприймання дошкільників з порушеннями зору Дитина з сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання, 1 (2). pp. 29-36. ISSN ISBN 978-966-675-684-1
- Гудим, І.М. (2011) Напрями сенсорної інтеграції дошкільників з порушеннями зору Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання, 4 (60). pp. 2-5.
- Гудим, І.М. (2011) Розвиток пізнавальної активності дошкільників з порушеннями зору в процесі формування уявлень про навколишній світ Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки, 4 (12). pp. 265-277.
- Довгопола, К.С. (2011) Образотворча діяльність як чинник активізації творчості слабозорих дітей старшого дошкільного віку Дитина з сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання, 1 (2). pp. 44-50. ISSN ISBN 978-966-675-684-1
- Кобильченко, В.В. (2011) Проблема психологічного супроводу батьків дітей з вадами психофізичного розвитку Дитина із сенсорними порушеннями, 1 (2). pp. 65-69. ISSN ISBN 978-966-675-684-1
- Кобильченко, В.В. (2011) Базові сценарії занять з тренінгу педагогічної рефлексії Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання, 2 (60). pp. 32-38.
- Кобильченко, В.В. (2011) Причини проявів дитячої агресії у дошкільному віці Теорія і практика олігофренопедагогіки та спеціальної психології, 1 (6). pp. 168-175. ISSN ISBN 978-966-2705-00-3
- Кондратенко, С.В. (2011) Особливості використання дидактичних ігор в навчально-виховній роботі зі слабозорими дошкільниками Дитина із сенсорними порушеннями, 1 (2). pp. 135-142. ISSN ISBN 978-966-675-684-1
- Кондратенко, С.В. (2011) Навчально-корекційна робота в спеціальних дошкільних закладах для дітей із порушеннями зору Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання, 2 (60). pp. 16-19.
- Кондратенко, С.В. (2011) Теоретичний аналіз проблеми просторового орієнтування дошкільників із порушеннями зору Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови: зб. статей молодих вчених, 2. pp. 90-97. ISSN 978-966-675-652-0
- Костенко, Т.М. (orcid.org/0000-0002-4976-1236) (2011) Пізнавальна активність як показник всебічного розвитку дітей з порушеннями зору Дитина із сенсорними порушеннями, 1 (2). pp. 70-77. ISSN ISBN 978-966-675-684-1
- Костенко, Т.М. (orcid.org/0000-0002-4976-1236) (2011) Психолого-педагогічна взаємодія як умова розвитку пізнавальної активності слабозорих дошкільників Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 2. pp. 98-106. ISSN 978-966-675-652-0
- Легкий, О.М. (2011) Features of method of labour studies in the special schools for children with paropsis Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання, 1 (2). pp. 150-157.
- Легкий, О.М. (2011) Особливості методики трудового навчання в спеціальних школах для дітей з порушеннями зору Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання, 1 (2). pp. 150-156. ISSN ISBN 978-966-675-684-1
- Покутнєва, С.О. (2011) Концептуальні підходи до розроблення підручника «Світ навколо тебе» для слабозорих учнів за системою Д.Ельконіна та В.Давидова Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання , 3 (60). pp. 24-33.
Thesis
- Довгопола, К.С. (orcid.org/0000-0002-5306-4505) (2011) Particularities of forming of self-control of the blind primary pupils Dissertation candidate2 thesis, Інститут спеціальної педагогіки.