Items where Division is "Common resources institute" and Year is 2024
Article
- Zhang, Wei (orcid.org/0000-0001-9698-9471), Suprun, M. O. (orcid.org/0000-0002-4198-9527), Zubrytskyi, Ihor (orcid.org/0000-0003-1047-953X), Smerechak, Lesia (orcid.org/0000-0002-4567-9737) and Lytvyn, Inna (orcid.org/0000-0002-8946-1449) (2024) Inclusive education: building spaces of equality and support for all students AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, 1 (14) (42). pp. 114-118. ISSN 1804-7890
- Каплієнко, А.І. (orcid.org/0000-0002-2981-6877), Супрун, Д. М. (orcid.org/0000-0003-4725-094X) and Супрун, М.О. (orcid.org/0000-0002-4198-9527) (2024) Spiritual determinants of the pedagogy of cooperation of academician V.M. Synov Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 2 (109). pp. 59-67. ISSN 2220-6310
- Маркусь, І.С. (orcid.org/0000-0003-0071-9798), Гладченко, І. В. (orcid.org/0000-0002-2013-8053), Супрун, Д. М. (orcid.org/0000-0003-4725-094X) and Супрун, М.О. (orcid.org/0000-0002-4198-9527) (2024) Contribution of Professor A. I. Seletsky to domestic special pedagogy and psychology (to the 110th anniversary of his birth) Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія (47). pp. 112-116. ISSN 2310-0893
- Супрун, М.О. (orcid.org/0000-0002-4198-9527) and Марціновська, І.П. (orcid.org/0000-0002-2203-4047) (2024) Peculiarities of the formation of of coping behavio in adolescents with typical and impaired development Теорія і практика спеціальної педагогіки та психології: Збірник наукових праць, 1 (12). pp. 104-109. ISSN 978-966-188-199-9
- Супрун, М.О. (orcid.org/0000-0002-4198-9527), Супрун, Д. М. (orcid.org/0000-0003-4725-094X) and Марціновська, І.П. (orcid.org/0000-0002-2203-4047) (2024) Professor O.M. Graborov and Ukrainian special pedagogy Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки) (23). pp. 306-320. ISSN 2413-2578
- Чистобородова, К.В. (orcid.org/0000-0001-6406-1505), Супрун, М.О. (orcid.org/0000-0002-4198-9527) and Супрун, Д. М. (orcid.org/0000-0003-4725-094X) (2024) Formation of professional skills and stimulation of personal development of future specialists in the field of special education Теорія і практика спеціальної педагогіки та психології (12). pp. 133-139. ISSN 978-966-188-199-9
Book Section
- Матвєєва, О.В. (orcid.org/0000-0002-3935-897X) (2024) Activities of parents to support the mental health of children with special needs in crisis situations In: «Безбар’єрність в освіті осіб з особливими потребами: досвід та інновації». Матеріали Х Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки та психології . ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 274-276.
- Супрун, Д. М. (orcid.org/0000-0003-4725-094X) and Супрун, М.О. (orcid.org/0000-0002-4198-9527) (2024) Our teachers. On the centenary of the birth of the classic of domestic oligophrenopedagogy K. M. Turchynska In: Формування життєвої компетентності осіб з особливими освітніми потребами в системі позашкільної, спеціальної та інклюзивної освіти: збірник наукових праць до 220-ї річниці з дня заснування університету . ХНПУ імені Г. С. Сковороди, м. Харків, Україна, pp. 181-188.
- Супрун, Д. М. (orcid.org/0000-0003-4725-094X) and Супрун, М.О. (orcid.org/0000-0002-4198-9527) (2024) K. M. Turchynska on the development of ideas for continuing education of adults with special educational needs (to the centenary of her birth) In: Збірник тез з нагоди 100-річчя від дня народження Клавдії Турчинської «Професійно-трудова соціалізація в системі сучасних реабілітаційних послуг дітям та дорослим з інтелектуальними порушеннями» . Український державний університет імені Михайла Драгоманова, м. Київ, Україна, pp. 70-75.
- Супрун, Д. М. (orcid.org/0000-0003-4725-094X), Супрун, М.О. (orcid.org/0000-0002-4198-9527) and Харченко, Т.Г. (orcid.org/0000-0002-4239-3434) (2024) Academician V. M. Sinev as a founder of modern penitentiary defectology In: Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції (21 листопада 2024 року, м. Суми) . СумДПУ імені А.С. Макаренка, м. Суми, Україна, pp. 36-40. ISBN 978-966-698-351-3
- Супрун, М.О. (orcid.org/0000-0002-4198-9527) (2024) Ivan Oleksandrovich Shelest. Reflections on the fate of the modern rural school In: Формування життєвої компетентності осіб з особливими освітніми потребами в системі позашкільної, спеціальної та інклюзивної освіти: збірник наукових праць до 220-ї річниці з дня заснування університету . ХНПУ імені Г. С. Сковороди, м. Харків, Україна, pp. 188-192.
- Супрун, М.О. (orcid.org/0000-0002-4198-9527) and Супрун, Д. М. (orcid.org/0000-0003-4725-094X) (2024) The contribution of Н.М. Mersiianova in the initiation of ideas for the training of qualified workers from special school graduates In: Інноваційні підходи до підготовки кваліфікованих робітників: технології, методики, перспективний досвід : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю (30 вересня 2024 року) . MANS w Łomży, м. Біла Церква, Україна - м. Ломжа, Польща, pp. 186-189. ISBN 978-83-972595-2-2
Book
Інститут спеціальної педагогіки і психології ім Миколи Ярмаченка, НАПН України (2024) Education of persons with special needs: ways of development: scientific and methodical collection (24). Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, м. Київ, Україна. ISBN 2313-4011
Інститут спеціальної педагогіки і психології ім Миколи Ярмаченка, НАПН України (2024) Education of persons with special needs: ways of development: scientific and methodical collection (25). Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, м. Київ, Україна. ISBN 2313-4011
Інститут спеціальної педагогіки і психології ім Миколи Ярмаченка, НАПН України (2024) Special pedagogy and psychology: a modern terminological dictionary . Генеза, м. Київ, Україна. ISBN 978-617-8370-33-6
Інститут спеціальної педагогіки і психології ім Миколи Ярмаченка, НАПН України, Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр, Святого Миколая, УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, НАПН України, Академія спеціальної педагогіки, імені Марії Гжегожевської у Варшаві (республіка Польща), Concordia University, of Edmonton, Univerzity Jána Komenského, Slovensko, Центр слухової реабілітації, «Аврора» and Всеукраїнська благодійна організація, «Даун синдром» (2024) «Barrier-free education of persons with special needs: experience and innovations» Proceedings of the 10th International Congress on Special Pedagogy and Psychology . ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України, м. Київ, Україна.
Інститут спеціальної педагогіки і психології ім Миколи Ярмаченка, НАПН України, Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр, Святого Миколая, УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, НАПН України, Академія спеціальної педагогіки, імені Марії Гжегожевської у Варшаві (республіка Польща), Concordia University, of Edmonton, Univerzity Jána Komenského, Slovensko, Центр слухової реабілітації, «Аврора» and Всеукраїнська благодійна організація, «Даун синдром» (2024) «Barrier-free education of persons with special needs: experience and innovations» Proceedings of the 10th International Congress on Special Pedagogy and Psychology , 2 . ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України, м. Київ, Україна.
Інститут спеціальної педагогіки і психології ім Миколи Ярмаченка, НАПН України (2024) «Education of persons with special needs in action: realities in the conditions of war». Materials of the all-Ukrainian conference of young scientists . Інститут спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України, м. Київ, Україна.
Карсканова, С.В. (orcid.org/0000-0002-0930-2254) and Супрун, М.О. (orcid.org/0000-0002-4198-9527) (2024) Methodology of scientific research in correctional education: study guide . СПД Румянцева, м. Миколаїв, Україна. ISBN 978-617-729-181-6
Матвєєва, О.В. (orcid.org/0000-0002-3935-897X) and Юрченко, О.П. (orcid.org/0000-0001-8306-0102) (2024) Оrganization of educationally-elucidative work with parents on basis of analysis of features of school atmosphere of GEI with exclusive form of education . Primedia eLaunch, с. Boston, United States of America, pp. 44-72. ISBN 979-8-89292-729-1
Супрун, М.О. (orcid.org/0000-0002-4198-9527) (2024) General theoretical principles of educational work methodology in a special school: Methodological manual . МНУ імені В.О. Сухомлинського, м. Миколаїв, Україна.


Up a level